Walmart با ابزارهای جدید هوش مصنوعی مولد آزمایش می کند که می تواند به شما در برنامه ریزی یک مهمانی یا تزئین فضا کمک کند

پس از راه اندازی یک ابزار هوش مصنوعی مولد برای کارمندان شرکت ها در ماه آگوست، والمارت این فناوری را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد. در طول نمایشی با TechCrunch، سخنگوی شرکت توضیح داد که چگونه این غول خردهفروشی در حال آزمایش هوش مصنوعی مولد برای کمک به خریداران در تمام مراحل تجربه خرید، از مرحله جستجو و کشف تا خرید است. سه ویژگی در خط لوله شامل دستیار خرید، جستجوی مولد مبتنی بر هوش مصنوعی و ویژگی طراحی داخلی است.
والمارت از به اشتراک گذاشتن مدلهای هوش مصنوعی که برای توسعه این ویژگیها استفاده میکند خودداری کرد، اما میگوید از انواع مدلهای خارجی مختلف استفاده میکند و ممکن است در طول زمان تغییر کنند.
سخنگوی به ما گفت: «برخی از شرکتهای دیگر اساساً خود را برای کار با شما، Anthropic یا OpenAI قفل میکنند. ما میخواهیم ابزارهایمان انعطافپذیر باشند، زیرا میدانیم که برخی از آنها در طول زمان بهتر از سایرین خواهند بود، و میخواهیم این انعطافپذیری را برای قرار دادن و بیرون آوردن مدلهای مختلف داشته باشیم.

اعتبار تصویر: والمارت
دستیار خرید جدید – که در هفته های آینده راه اندازی می شود – به مشتریان این امکان را می دهد که تجربه تعاملی و مکالمه ای بیشتری داشته باشند زیرا می تواند به سؤالات خاص پاسخ دهد، پیشنهادات محصول شخصی را ارائه دهد و اطلاعات دقیق در مورد یک محصول خاص را به اشتراک بگذارد. به عنوان مثال، میتواند به خریداران ایدههایی برای لباسهای هالووین بدهد تا در یک مهمانی با مضمون ترسناک بپوشند یا اینکه والدین باید برای فرزندشان کدام تلفن همراه بخرند.
به همین ترتیب، کاربران به زودی می توانند سؤالات خاصی را مستقیماً در نوار جستجو وارد کنند. با استفاده از هوش مصنوعی مولد، ابزار جستجوی Walmart می تواند زمینه را درک کند و مجموعه ای از موارد مرتبط با یک پرس و جو را تولید کند. به عنوان مثال، اگر مشتری بخواهد برای تولدی با تم تکشاخ برنامه ریزی کند، هوش مصنوعی مجموعه وسیعی از محصولات مانند بادکنک، دستمال کاغذی، استریمر و غیره را نمایش می دهد. ابزار جستجوی هوش مصنوعی جدید Walmart به جای نیاز به تایپ کردن چندین جستجوی جداگانه، برای صرفه جویی در وقت مشتریان طراحی شده است.
ما همچنین شاهد انجام این کار توسط شرکتهای دیگری مانند Instacart هستیم که اخیراً ابزار جستجوی مبتنی بر ChatGPT را ارائه کرده است که میتواند پیشنهاداتی مانند انتخاب غذاهای پر پروتئین یا ایدههای شام شکرگزاری ایجاد کند. به علاوه، متا ماه گذشته یک دستیار هوش مصنوعی جدید با پشتیبانی بینگ و همچنین یک ربات چت شخصیتی هوش مصنوعی را در میان ابزارهای دیگر معرفی کرد.

اعتبار تصویر: والمارت
Walmart همچنین در حال توسعه یک دستیار طراحی داخلی برای مشتریان برای تزئین اتاق های خود است. این ویژگی علاوه بر هوش مصنوعی مولد، از فناوری AR نیز بهره می برد. کاربران باید یک عکس از یک اتاق آپلود کنند و سپس از هر موردی که در آن فضا است عکس می گیرد. مشتریان از دستیار چت راهنمایی می خواهند که چگونه باید تزئین کنند و هوش مصنوعی مواردی را که آنها پیشنهاد می کنند در اتاق قرار می دهد. کاربران می توانند نظرات خود را در مورد اقلامی که می خواهند نگه دارند یا بخرند بیان کنند. هوش مصنوعی همچنین بودجه ای می خواهد تا بتواند اقلام مقرون به صرفه را پیدا کند.
سرمایه گذاری مستمر در ابزارهای هوش مصنوعی مولد این روزها موضوعی رایج است زیرا شرکت های بیشتری برای ادغام این فناوری در محصولات و خدمات خود عجله دارند.
سخنگوی والمارت گفت: «فناوری هوش مصنوعی مولد یک اولویت برای شرکت است.
ابزارهای جدید پس از عرضه اپلیکیشن هوش مصنوعی والمارت به نام My Assistant برای 50000 کارمند شرکتی در ایالات متحده برای ساده کردن وظایفی مانند خلاصه کردن اسناد، کمک به آمادگی برای جلسات و سرعت بخشیدن به پروژه ها به وجود می آیند. سخنگوی والمارت افزود: “بازخوردهای خوبی” در مورد این برنامه دریافت کرده است و حتی برخی از کارمندان را پیدا کرده است که از این دستیار برای تهیه “پیام های خنده دار خارج از دفتر” استفاده می کنند.