دانش و فناوری

واتس‌اپ احتمالاً قابلیت تولید تصویر با هوش مصنوعی را به چت‌های کاربران می‌آورد

واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان در جهان است که بیش از 2.4 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و به‌راحتی می‌توانیم دلیل آن را درک کنیم؛ زیرا این برنامه دائماً به دنبال راه‌هایی برای ارائه راهی امن، قابل اعتماد و سرگرم‌کننده برای برقراری ارتباط شما با دوستان، خانواده و دیگر افراد است. برای بهبود واتس‌اپ، کمپانی مالک این برنامه یعنی متا، می‌خواهد در آینده قابلیت تولید تصاویر با هوش مصنوعی را در هر مکالمه‌ای فراهم می‌کند.

شایعات اخیر حاکی از آن است که متا شدیداً روی توسعه قابلیت‌های مصنوعی برای واتس‌اپ متمرکز شده است. بنابراین به‌نظر می‌رسد که قابلیت تولید تصاویر با هوش مصنوعی راه خود را به چت‌های شما باز خواهد کرد؛ وب‌سایت «WABetaInfo» با انتشار عکسی نشان داده که واتس‌اپ درحال کار روی یک ویژگی برای ایجاد سریع تصاویر با هوش مصنوعی است.

واتس‌اپ احتمالاً قابلیت تولید تصویر با هوش مصنوعی را به چت‌های کاربران می‌آوردهوش مصنوعی" class="wp-image-1649611" srcset="https://static.digiato.com/digiato/2024/05/WA_AI_POWERED_IMAGES_FEATURE_CHAT_SHORTCUT_ANDROID_11zon-485x1024.jpg.webp 485w, https://static.digiato.com/digiato/2024/05/WA_AI_POWERED_IMAGES_FEATURE_CHAT_SHORTCUT_ANDROID_11zon-142x300.jpg.webp 142w, https://static.digiato.com/digiato/2024/05/WA_AI_POWERED_IMAGES_FEATURE_CHAT_SHORTCUT_ANDROID_11zon-350x739.jpg.webp 350w, https://static.digiato.com/digiato/2024/05/WA_AI_POWERED_IMAGES_FEATURE_CHAT_SHORTCUT_ANDROID_11zon.jpg.webp 864w" sizes="(max-width: 485px) 100vw, 485px">

این قابلیت واتس‌اپ فعلاً در مراحل توسعه اولیه قرار دارد

هنوز هیچ راهی برای استفاده از این قابلیت وجود ندارد، زیرا این ویژگی فعلاً درحال توسعه است، بنابراین باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا آن را در عمل ببینیم. این ویژگی هنوز حتی برای آزمایش‌کننده‌های بتا نیز آماده نیست.

بااین‌حال با انتخاب گزینه Imagine که در بخش منو ظاهر می‌شود، می‌توانید با هوش مصنوعی تصویر بسازید و آن را به مکالمه خود اضافه کنید. احتمالاً در آپدیت‌های بعدی این قابلیت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

درحال‌حاضر سرنخ‌هایی از این ویژگی جدید در نسخه بتای واتس‌اپ 2.24.12.4 اندروید یافت شده است. باید منتظر ماند و دید که قابلیت تولید تصویر با هوش مصنوعی در واتس‌اپ، چه زمانی در نسخه‌های بتای این اپلیکیشن در دسترس قرار می‌گیرند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا