دانش و فناوری

واتس اپ اکنون به کاربران اجازه می دهد تا رویدادها را در انجمن ها برنامه ریزی و زمان بندی کنند

این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد واتس اپ راه جدیدی را برای مردم برای سازماندهی رویدادها در جوامع معرفی می کند. این ویژگی برنامه‌ریزی برای گردهمایی‌ها و رویدادها را مستقیماً در واتس‌اپ آسان‌تر می‌کند، چه برپایی جلسه PTA یا یک شام تولد باشد.

هر کسی می‌تواند رویدادی ایجاد کند که دیگران بتوانند به آن پاسخ دهند، بنابراین همه افراد دیگر در گروه می‌توانند ببینند چه کسی قصد شرکت در آن را دارد. کاربران می توانند رویداد را در صفحه اطلاعات گروه بیابند و کسانی که به رویداد می روند با نزدیک شدن به تاریخ رویداد، اعلان دریافت می کنند.

این ویژگی جدید ابتدا برای گروه‌هایی که به یک انجمن تعلق دارند در دسترس قرار می‌گیرد و در ماه‌های آینده برای همه گروه‌ها عرضه خواهد شد.

واتس اپ اکنون به کاربران اجازه می دهد تا رویدادها را در انجمن ها برنامه ریزی و زمان بندی کنند

اعتبار تصویر: TechCrunch

واتس‌اپ همچنین در حال اضافه کردن قابلیت پاسخ به پیام‌ها در گروه‌های اعلامیه برای کاربران است، جایی که ادمین‌های یک انجمن به‌روزرسانی‌ها را برای همه اعضای انجمن ارسال می‌کنند. پاسخ‌ها با هم گروه‌بندی می‌شوند تا بتوانید ببینید دیگران چه گفته‌اند و کاربران برای آنها اعلان دریافت نخواهند کرد. هدف از این ویژگی این است که به مدیران اجازه دهد تا از اعضای خود بشنوند، در حالی که همچنان گروه‌های اعلامیه را سازمان‌دهی شده و عاری از هرج و مرج نگه می‌دارد.

واتس‌اپ انجمن‌ها را در نوامبر 2022 راه‌اندازی کرد تا راهی برای محله‌ها، انجمن‌های مدرسه، علاقه‌مندان و موارد دیگر برای حفظ ارتباط گروه‌ها با اجازه دادن به ادمین‌ها برای ترکیب حداکثر 50 گروه با هم. این شرکت می گوید که در چند ماه آینده به ارائه ویژگی های جدید برای جوامع و گروه ها ادامه خواهد داد.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا