دانش و فناوری

شرایط فروش وانت نیسان ویژه عید قربان اعلام شد [خرداد 1403]

سایپا شرایط فروش وانت نیسان ویژه عید قربان را در خرداد 1403 اعلام کرد. در بخشنامه فروش این شرکت، وانت نیسان تک‌سوز آپشنال به روش نقدی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. بخشنامه فروش وانت نیسان از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 29 خرداد 1403 در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

این بخشنامه فروش، دو نکته جالب دارد. نکته جالب اول ارائه وانت نیسان در رنگ سفید است. انتظار داریم وانت نیسان سفیدرنگ با استقبال کمتری از سوی مخاطبان مواجه شود، بنابراین ثبت‌نام وانت نیسان در رنگ سفید با موفقیت بیشتری برای مصرف‌کنندگان واقعی همراه خواهد بود.

نکته دوم، عرضه وانت نیسان با مدل سال قبل در این بخشنامه فروش است. نسخه‌های وانت نیسان عرضه‌شده در این بخشنامه، با مدل 1402 هستند. بنابراین سایپا برای متقاضیان تخفیف 4 درصدی قیمت پایه را در نظر گرفته است. اگر به‌خاطر داشته باشید، سایپا در سال گذشته شرایط فروش وانت نیسان با رنگ سفید را نیز اجرا کرده بود. به نظر می‌رسد خودروهایی که از شرایط فروش سال قبل بدون متقاضی باقی مانده‌اند، اکنون در قالب شرایط فروش عید قربان به متقاضیان عرضه شده‌اند.

شرایط فروش وانت نیسان ویژه عید قربان، خرداد 1403:

خودروقیمتتخفیف افت مدلرنگمدلموعد تحویل
نیسان تک‌سوز آپشنال SVD5,602,320,000معادل 4 درصد قیمت پایه خودروآبی1402فوری
سفید
شرایط فروش وانت نیسان ویژه عید قربان اعلام شد [خرداد 1403]

وانت نیسان خودرویی دیرپا در ایران محسوب می‌شود و بایستی سال‌ها پیش از خط تولید خارج می‌شد. این خودرو هیچ‌کدام از پارامترهای یک خودرو امروزی نظیر مصرف سوخت اقتصادی، راندمان مناسب،‌ راحتی و ایمنی را در اختیار راننده خود قرار نمی‌دهد. بااین‌حال به‌دلیل محدودیت‌های بازار ایران و هزینه نگهداری کمتر نسبت به خودروهای مشابه، همچنان مشتریان به خرید آن علاقه نشان می‌دهند. بهمن موتور اخیراً در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 یک کامیونت کوچک را معرفی کرد که می‌تواند به‌عنوان جایگزین مناسبی برای وانت نیسان شناخته شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا