بین الملل

آتش سوزی مهیب در شرق عربستان و گمانه زنی درباره حمله موشکی+ ویدئو

منابع سعودی در حالی از وقوع آتش سوزی گسترده در منطقه صنعتی «دمام» در شرق عربستان خبر دادند که گمانه زنی ها درباره حمله موشکی نیروهای یمنی به این منطقه قوت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری «الصمود» یمن، رسانه‌های سعودی شامگاه جمعه از وقوع آتش سوزی مهیب در شهر صنعتی «دمام» در شرق این کشور خبر دادند ولی به علت آن اشاره نکردند.

رسانه‌های سعودی اعلام کردند که تیم‌های آتش نشانی ساعت‌ها برای مهار آتش سوزی که در فاز یک شهر صنعتی دمام رخ داد، تلاش کردند.

فعالان سعودی در شبکه‌های اجتماعی فیلم‌هایی را منتشر کردند که از این آتش سوزی و حضور تعداد زیادی ماشین آتش نشانی در محل حکایت داشت.

در حالی که برخی از فعالان می‌گویند که این آتش سوزی ممکن است ناشی از حمله موشکی نیروهای یمنی بوده باشد و این سوال را مطرح می‌کنند که آیا اتفاقی که در شهر صنعتی دمام افتاد به هشدارهای اخیر عبدالملک الحوثی دبیرکل انصارالله به کشورهای متجاوز مربوط می‌شود یا خیر؛ عده‌ای دیگر آن را یک اتفاق می‌دانند که هیچ ربطی به حمله خارجی ندارد.

این خبر در حالی است که «سمیر المطرب» خبرنگار شبکه المسیره، شامگاه جمعه در توئیتر خود بدون اشاره به آتش سوزی دمام نوشت: شکار، گرانبها و فربه است؛ به نیروی موشکی و پهپادی تبریک می گویم.

اگرچه برخی رسانه‌ها از حمله موشکی و پهپادی به شهر دمام عربستان خبر دادند، اما تا این لحظه هیچ تأیید رسمی از سوی نیروهای مسلح یمن منتشر نشده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا