بین الملل

آغاز دور جدیدی از درگیری دور از ذهن نیست

رسانه‌های عبری:

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ارزیابی‌های امنیتی اشاره به آن دارند که آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها مساله دور از ذهنی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نتایج یک نظرسنجی انجام شده در فلسطین اشغالی بیانگر آن است که ۴۳ درصد از صهیونیست‌ها از حمله نظامی به نوار غزه حمایت کرده و ۳۴ درصد نیز با آن مخالفند.

نتایج این نظرسنجی که توسط شبکه «کان» منتشر شد حاکی از آن است که کابینه سابق به ریاست نفتالی بنت و یاییر لاپید با تهدیدات نوار غزه تعامل بهتری داشته‌اند.

بر اساس اعلام این شبکه عبری زبان ۴۲ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی تاکید کردند که کابینه لاپید – بنت تعامل بهتری با مسائل امنیتی داشته و ۷۱ درصد عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی این رژیم را نامناسب توصیف کرده‌اند.

این رسانه صهیونیست در همین رابطه اعلام کرد: ارزیابی‌های امنیتی اشاره به آن دارند که آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها مساله دور از ذهنی نیست.

شبکه کان ادامه داد: سوال مهم آن است که آیا اسرائیل بر خلاف تمایل خود وارد اتفاقی مشابه آنچه سه شنبه شاهد آن بودیم خواهد شد یا اینکه خود در آینده به آغازگر دور جدیدی از درگیری‌ها تبدیل می‌شود؟

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته تصاویری از تظاهرات گسترده ساکنان منطقه سدیروت را پخش کردند که طی آن صهیونیست‌ها به ضعف کابینه در مواجهه با غزه اعتراض داشتند و با سردادن شعارهایی خواستار واکنش شدیدتر به اقدامات نوار غزه شدند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا