بین الملل

احتمال تغییر تاکتیکی عملیات اسرائیل طی روزهای آینده




مقام‌های آمریکایی مرحله جدیدی از جنگ اسرائیل با حماس را پیش‌بینی می‌کنند که در آن رژیم‌ صهیونیستی از مقیاس عملیات هوایی خود بکاهد و بر عملیات زمینی تاکتیکی‌تر تمرکز کند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، مقام‌های آمریکایی مرحله جدیدی از جنگ اسرائیل با حماس را پیش‌بینی می‌کنند که در آن رژیم‌ صهیونیستی از مقیاس عملیات هوایی خود بکاهد و بر عملیات زمینی تاکتیکی‌تر تمرکز کند.

یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت که با ادامه جریان کمک‌های بشردوستانه به غزه، واشنگتن انتظار دارد که عملیات هوایی اسرائیل شاهد کاهش باشد.

وی افزود که احتمال می‌رود که تمرکز تاکتیکی بر عملیات زمینی با هدف پاک‌سازی شبکه گسترده مجتمع‌های تونل زیرزمینی حماس باشد.

 



انتهای پیام/

آگهی
بین الملل

احتمال تغییر تاکتیکی عملیات اسرائیل طی روزهای آینده/ ده‌ها شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در غزه/ ده ها کشته در پی وقوع زمین لرزه در نپال




احتمال تغییر تاکتیکی عملیات اسرائیل طی روزهای آینده، ده‌ها شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در غزه و ده ها کشته در پی وقوع زمین لرزه در نپال از جمله مهم ترین اخبار جهان در دولازده ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،‌ مقام‌های آمریکایی مرحله جدیدی از جنگ اسرائیل با حماس را پیش‌بینی می‌کنند که در آن رژیم‌ صهیونیستی از مقیاس عملیات هوایی خود بکاهد و بر عملیات زمینی تاکتیکی‌تر تمرکز کند.

– جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه مدرسه‌ای را در نوار غزه بمباران کردند که طی آن ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.

– در پی زلزله شدیدی که غرب نپال را لرزاند، دست کم ۶۹ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

–  جمعیت هلال احمر فلسطین از جامعه بین‌المللی خواست که مداخله کرده و از غیرنظامیان و همچنین تیم‌های پزشکی در برابر حملات اسرائیل در نوار غزه محافظت کند.

– «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته -جمعه- گفت که دولت این رژیم با هرگونه آتش‌بس موقت در غزه مخالف است مگر اینکه حماس همه گروگان‌هایی را که در اختیار دارد، آزاد کند.

 

 

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا