بین الملل

ادعاهای مقام آمریکایی درباره مذاکرات هسته ای و امور داخلی ایران

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در گفتگو با الجزیره اظهارات مداخله جویانه و ادعاها درباره امور داخلی ایران و همچنین مذاکرات هسته ای را تکرار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره به بحث درباره تحولات ایران و طرح ادعاهایی در این خصوص پرداخت.

بر اساس این گزارش «لیندا توماس گرینفیلد» در این مصاحبه ضمن تکرار اظهارات مداخله جویانه مقامات کشورش در امور داخلی ایران گفت: حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل حامل این پیام برای تهران است که ما خشونت علیه زنان ایرانی را محکوم می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تحولات مربوط به مذاکرات هسته‌ای افزود: پرونده توافق و مذاکرات هسته‌ای کاملاً با مسئله نحوه واکنش به اعتراضات در ایران جدا است. رئیس جمهور بایدن در این گفته خود که ما هرگز دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نخواهیم پذیرفت، کاملاً واضح است.

این ادعاهای مقام آمریکایی در حالی مطرح می‌شود که مقامات جمهوری اسلامی ایران همیشه بر آمادگی برای دستیابی به توافق خوب، قوی و پایدار در مذاکرات هسته‌ای تأکید کرده و در عین حال حفظ منافع ملت ایران را ضروری دانسته‌اند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا