بین الملل

ارتش یمن: کشتی جنگی آمریکا را هدف قرار دادیم

یحیی سریع طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش یمن در جریان مقابله نظامی با تعدادی ناوشکن و رزم ناو آمریکا در تنگه باب‌المندب از عبور کشتی‌های تجاری آمریکا به مقصد تل آویو جلوگیری کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد لبنان، سخنگوی ارتش یمن از هدف قرار دادن یک کشتی جنگی آمریکا خبر داد.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد پنجشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در جریان درگیری نظامی با تعدادی ناوشکن و کشتی جنگی آمریکا در خلیج عدن و تنگه باب‌المندب یک ناوشکن آمریکایی را هدف اصابت مستقیم موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که در جریان درگیری نظامی، تعدادی از موشک‌های بالستیک ارتش، کشتی جنگی آمریکا را هدف مستقیم خود قرار داد و دو کشتی تجاری آمریکایی نیز از ادامه مسیر خود متوقف شد و وادار به عقب نشینی شدند.

سریع در این بیانیه افزود: نتایج این درگیری هدف قرار دادن مستقیم کشتی جنگی آمریکایی بود.

در بیانیه ارتش یمن آمده است: از نتایج این درگیری این بود که دو کشتی تجاری آمریکایی وادار به عقب نشینی شدند.

به گفته سخنگوی ارتش یمن، یکی دیگر از نتایج این درگیری این بود که تعدادی از موشک‌های بالستیک با وجود تلاش ناوهای جنگی برای رهگیری آن به اهداف خود اصابت کردند.

سخنگوی ارتش یمن با اشاره به اینکه این عملیات نظامی ۲ ساعت طول کشید، گفت که تا پایان تجاوز به غزه و رفع محاصره این منطقه، مانع حرکت کشتی‌های صهیونیستی به بنادر فلسطین اشغالی می‌شوند.

آگهی
بین الملل

ارتش یمن: کشتی جنگی آمریکا را هدف قرار دادیم

سخنگوی ارتش یمن از هدف قرار دادن یک فروند کشتی جنگی آمریکا خبر داد.

  به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز با تعدادی ناوشکن و کشتی جنگی آمریکایی در خلیج عدن و باب المندب درگیر شدیم.

وی در این بیانیه افزود: نتایج این درگیری هدف قرار دادن مستقیم کشتی جنگی آمریکایی بود.

در بیانیه ارتش یمن آمده است : یکی از نتایج این درگیری این بود که دو کشتی تجاری آمریکایی وادار به عقب نشینی شدند.

به گفته سخنگوی ارتش یمن، یکی دیگر از نتایج این درگیری این بود که تعدادی از موشک‌های بالستیک با وجود تلاش ناوهای جنگی برای رهگیری آن به اهداف خود اصابت کردند. 

سریع اعلام کرد که در این درگیری که بیش از دو ساعت به طول انجامید، نیروهای مسلح یمن از تعدادی موشک بالستیک استفاده کردند.

 

انتهای پیام/ 

آگهی
دکمه بازگشت به بالا