بین الملل

اعتصاب غذا سلاح موثر علیه تل آویو/پیام کوبنده قسام به صهیونیست‌ها

تحولات فلسطین؛

منابع فلسطینی از حرکت جدید اسیران فلسطینی برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به خواسته‌های اسیران خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، کمیته اسیران فلسطینی امروز جمعه اعلام کرد که اسیران تصمیم به اعتصاب غذا در واکنش به ترور خضر عدنان گرفته اند.

این کمیته اعلام کرد که طی روزهای آتی اسیران فلسطینی دست به اعتصاب غذا خواهند زد.

در این بیانیه از اعتصاب غذای جمعی به عنوان سلاحی موثر نام برده شده است.

پیام کوبنده گردان‌های قسام به دشمن صهیونیست

از سوی دیگر عبدالحکیم حنینی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که شهدای گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی این جنبش به تجاوزات دشمن صهیونیستی در مسجد مبارک الاقصی پاسخی عملی دادند.

وی اعلام کرد که تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه زنان فلسطینی در مسجد الاقصی انگیزه اصلی نیروهای مقاومت برای دادن پاسخ کوبنده به تجاوزات رژیم صهیونیستی بود.

حنینی تاکیدکرد که گردان های قسام این پیام را به دشمن صهیونیستی دادند که در ازای قتل عام زنان فلسطینی، نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست را تار و مار می‌کنند.

این عضو ارشد حماس اعلام کرد: گردان های قسام و جنبش حماس در جبهه مقاومت در کرانه باختری تمام قد حضور دارند و با تمامی گروه های فلسطینی در سنگر مقاومت در کرنه باختری مشارکت می‌کنند. تخریب خانه های فلسطینی در کرانه باختری و بیت المقدس و ترور نیروهای مقاومت راهبرد دشمن صهیونیستی از آغاز اشغال سرزمین فلسطین است، دشمن صهیونیستی گمان می‌کند که با این راهبرد می تواند فرزندان ملت فلسطین را از مسیر مقاومت بازدارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا