بین الملل

افشاگری «القسام» درباره نبردهای 2014؛ هلاکت 4نظامی صهیونیست در یک عملیات


بخش رسانه‌ای گردان‌های «القسام» جزئیات عملیات «ابومطیبق» در سال 2014 را که منجر به هلاکت چهار نظامی صهیونیست شده، فاش کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بخش رسانه‌ای گردان‌های شهید «عزالدین القسام» جزئیات جدیدی از عملیات «ابومطیبق» را که توسط مبارزان این گروه فلسطینی در نبرد «العصف الماکول/ کاه خردشده» در سال ۲۰۱۴ انجام شد، فاش کردند.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، تصاویر جدید منتشرشده توسط بخش رسانه‌ای گردان‌های القسام نشان می‌دهد که عملیات ویژه کمین علیه جیب حامل نظامیان صهیونیست در ۷۰۰ متری جاده منتهی به شهرک صهیونیست نشین «سدیروت» به هلاکت ۴ افسر صهیونیست منجر شده است.

چهار نظامی صهیونیست کشته‌شده

اطلاعات این عملیات در جریان یک برنامه رادیویی با عنوان «پیشانی شکوه… تعقیب در پشت خطوط» منتشر شده و توسط رسانه‌های فلسطینی با همکاری بخش رسانه‌ای گردان‌های نظامی القسام روز گذشته، سه‌شنبه بازنشر یافت.

بر اساس این گزارش، «در جریان نبرد العصف الماکول در ۲۰۱۴، بخش اطلاعات نظامی گردان‌های قسام ریزش‌هایی را در خاک یکی از تونل‌های شرقی مناطق اشغالی شناسایی و بلافاصله این موضوع را به اطلاع رهبران رسانده است».

گردان‌های القسام درباره این عملیات گزارش دادند: در سحرگاه ۱۸ ژوئیه ۲۰۱۴، مجاهدان توانستند ورودی این تونل را باز کرده و ترس را به دل صهیونیست‌ها انداخت؛ نیروهای نظامی برای انجام وظیفه جهادی خود آماده بودند و ساعت‌ها و روزها به طور مداوم روی ضربه‌زدن به نظامیان رژیم اشغالگر کار می‌کردند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» پیشتر اعلامن کرده بود که توانسته مبارزات و نتایج منحصربه‌فردی در مبارزه با صهیونیست‌ها را طی نبرد ۲۰۱۴ با اشغالگران ایجاد کند.

کارشناسان نظامی و امنیتی در تشکیلات رژیم صهیونیستی معتقدند که تجربه نبرد ۲۰۱۴ در غزه بدترین تجربه در مدیریت نیروی زمینی بوده، و «ارتش» اشغالگران در بسیج نیروهای خود و آماده شدن برای انجام عملیات زمینی تاخیر داشته است.

پایان پیام/م


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا