بین الملل

المیادین: نتانیاهو درگیر یک پرونده قضائی خطرناک است

شبکه المیادین از درگیری نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک پرونده قضائی خطرناک و کاملاً محرمانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درگیر یک پرونده قضائی خطرناک است. در آینده نحوه به دست آمدن این اطلاعات اعلام می‌شود.

المیادین در ادامه این گزارش نوشت: سیستم قضائی رژیم صهیونیستی تاکنون خبری از این پرونده منتشر نکرده است چرا که این مسأله را تهدیدی برای امنیت این رژیم می‌داند.

بر اساس این گزارش، سیستم قضائی رژیم صهیونیستی این اطلاعات محرمانه را به دور از افکار عمومی در اراضی اشغالی نگه داشته چرا که نگران وقوع آشوب‌های سیاسی و امنیتی در این منطقه است.

شبکه المیادین توضیحات بیشتری در خصوص جزئیات این پرونده منتشر نکرده است.

نتانیاهو پیش از این نیز چندین پرونده مربوط به فساد و رشوه در دادگاه‌های رژیم صهیونیستی داشته است. یائیر لاپید رهبر اپوزیسیون در پارلمان رژیم صهیونیستی نیز چند ماه قبل با حضور در محل دادستانی شهر قدس به عنوان شاهد در پرونده فساد مالی و خیانت در امانت علیه بنیامین نتانیاهو شهادت داده بود.

علاوه بر وی «سارا نتانیاهو» ۶۴ ساله، همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در طول سال‌ها به دلیل سو استفاده از بودجه عمومی، هزینه‌های بیش از حد برای خانوار و به جیب زدن هدایای سران جهان و موارد دیگر، توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا