بین الملل

با تهدیدی بزرگ‌تر از حمله اتمی علیه اسرائیل مواجه هستیم

فرمانده صهیونیست:

یکی از فرماندهان ارشد تیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی درباره خطرات پیش روی این رژیم از جبهه‌های مختلف به ویژه در نقاط مرزی به شدت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه المیادین، «اسحاق بریک» از فرماندهان ارشد تیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی درباره چالش‌های خطرناک پیش روی این رژیم اظهار نظر کرد.

وی با اذعان به اینکه رژیم صهیونیستی با تهدیدی بزرگتر از حمله اتمی مواجه است، افزود: دشمنان علیه اسرائیل یک کمربند ایجاد کرده‌اند که من آن را «حلقه خفگی» نامگذاری می‌کنم، در این کمربند بیش از ۲۵۰ هزار فروند موشک و راکت از همه جهات به سوی اسرائیل نشانه رفته است!

وی افزود: دشمن ما (رژیم صهیونیستی) در شرایط کنونی هزاران موشک نقطه زن با سر جنگی چند صد کیلوگرمی و هزاران پهپاد در اختیار دارد.

بریک تصریح کرد: من درباره پرتاب ۳۵۰۰ موشک و راکت در هر روز به طور میانگین صحبت می‌کنم که باعث می‌شود روزانه شاهد ویرانی صدها مکان مختلف در اراضی خود باشیم.

ژنرال صهیونیست تاکید کرد: این خطرات به منزله یک بمب اتمی است که البته تبعات منفی آن را در پی ندارد! ما در شرایط فعلی در خطرناک‌ترین شرایط قرار داریم و باید با برای رویارویی با پنج جبهه مختلف به طور همزمان که شامل حزب‌الله در لبنان، سوریه، حماس و جهاد در غزه و کرانه باختری می‌شود، آمادگی داشته باشیم.

وی در پایان اذعان کرد: ارتش رژیم صهیونیستی بسیار کوچک است و بخش بزرگی از آن در شرایط فعلی آماده جنگ نیست و توانایی آن را ندارد که به طور همزمان در چند جبهه حضور داشته باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا