بین الملل

با دولت آمریکا قطع ‌رابطه کنید

توصیه دبیرکل نجباء به مقامات عراق؛

دبیرکل جنبش نجباء عراق از مسئولان کشورش خواست که با ابزارهای قانونی از فعالیت منحرفان جنسی جلوگیری کرده و به همه روابط موجود با دولت آمریکا که نماد و مروّج همجنس‌بازی است، پایان دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نجباء، حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش نجباء عراق از ارکان حاکمیتی این کشور خواست که قوانین محکمی را برای مقابله با ترویج همجنس‌بازی وضع کنند.

وی در پیامی نوشت: اینکه رأس نظام شرور جهانی (آمریکا) همجنس‌بازی و انحراف اخلاقی را علنی کرده است، یعنی آشکارا با هنجارهای الهی، تکوینی و فطری مخالفت می‌ورزد.

وی با اشاره به توطئه‌های شیطنت‌بار حلقه فراماسونری در جهان که آمریکا را نیز بازیچه اهداف خود قرار داده است، افزود: آنها از طریق فسادگستری می‌کوشند تا راه را برای دجال موعودشان هموار کنند؛ و این یعنی پایان آمریکا نزدیک و حتمی است.

دبیرکل نجباء ضمن درخواست از مسئولان خیرخواه عراقی برای قانون‌گذاری در راستای جرم‌انگاری انحرافات جنسی به‌ویژه همجنس‌گرایی، تأکید کرد: باید با دولتی که نماد همجنس‌بازی و شرارت در دنیاست، در تمامی سطوح قطع‌ رابطه کنیم؛ همانگونه که عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی جرم تلقی می‌شود.

گفتنی است، به‌تازگی رسانه‌های مستقل اسنادی را افشا کردند که نشان می‎دهد واشنگتن بودجه‌ای هنگفت اختصاص داده است تا در برخی کتب آموزشی عراق از عمل شنیع همجنس‌بازی قبح‌زدایی شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا