بین الملل

بحران اقتصادی و معیشتی لبنان تشدید شده است/ مردم تاوان خواهند داد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: بحرانهای اقتصادی و معیشتی روند فزاینده پیدا کرده است و کشور از اوضاع بد به سمت بدتر حرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: بحرانهای اقتصادی و معیشتی روند فزاینده پیدا کرده است و کشور از اوضاع بد به سمت بدتر حرکت می کند.

وی افزود: در شرایط کنونی بیش از این تعلل جایز نیست زیرا روند فروپاشی لبنان را تسریع خواهد کرد و مردم تاوان خواهند داد و آنها قربانی کشمکش های سیاسی هستند.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد: حزب الله بخشی از کشمکش های سیاسی نیست و هرگز وارد آن هم نخواهد شد. اولویت اساسی در کمک به لبنانی ها برای کاهش رنج و محنت آنهاست.

وی ضمن تاکید بر ضرورت پایان دادن به رنج لبنانی ها، گفت: در لبنان دو گروه وجود دارند گروهی که خواهان گفتگو و توافق ملی برای انتخاب رئیس جمهور هستند و گروه دیگری که مخالف گفتگو توافق است و چشم به خارج دوخته و بر بحران آفرینی اصرار دارد.

قاووق تاکید کرد: همه چیز روشن شده و نیات برملا شده است به ویژه کسانی که مخالف گفتگو هستند و منتظر عامل خارجی هستند. هیچ طرفی به تنهایی نمی تواند که رئیس جمهور را انتخاب کند. چالش آفرینان نتوانستند که آراء مورد نظر برای انتخاب رئیس جمهور را به دست آورند و براس سرپوش گذاشتن بر ناتوانی خود به دنبال انداختن مسئولیت گردن حزب الله لبنان هستند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا