بین الملل

برای نبردی قریب‌الوقوع در شمال کرانه باختری آماده باشید

«عرین الاسود» خطاب به جوانان فلسطینی:

گروه عرین الاسود نسبت به اینکه دشمن صهیونیستی در حال آماده سازی یک نبرد قریب الوقوع در شمال کرانه باختری است، هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گروه مقاومتی «عرین الاسود» در نخستین بیانیه خود بعد از گذشت پنج هفته، با اعلام تسلیت نسبت به شهادت «فارس حشاش» یکی از نیروهای مقاومت در اردوگاه بلاطه در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست، تاکید کرد که دشمن صهیونیستی چیزی جز زبان خون، گلوله و تفنگ را نمی فهمد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ساکنان نابلس، کرانه باختری و اردوگاه های مختلف به هوش باشند که دشمن صهیونیستی در حال آماده سازی خود برای آغاز یک نبرد در آینده نزدیک علیه آنها است.

در این بیانیه تاکید شده است: ساکنان این مناطق، خود را برای ورود به یک نبرد قریب الوقوع در شمال کرانه باختری آماده کنند. فلسطینی های ساکن کرانه باختری و اراضی اشغالی باید به مقاومت اعتماد داشته باشند چرا که نیروهای مقاومت آنها را تنها نمی گذارند و هیچ راهی برای عقب نشینی و تسلیم شدن وجود ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این، صهیونیست ها هستند که دستشان به خون فرزندان ملت فلسطین آلوده است و باید تاوان آن را پرداخت کنند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز گذشته طی بیانیه‌هایی اجرای عملیات قهرمانانه جنین را که به زخمی‌شدن ۵ صهیونیست انجامید، تبریک و شهادت فارس حشاش، جوان ۱۹ ساله فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه را تسلیت گفتند.

نظامیان رژیم صهیونیستی، با یورش به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس یک جوان ۱۹ ساله فلسطینی به نام فارس عبد المنعم محمد حشاش را به ضرب گلوله، به شهادت رساندند.

هدف از یورش صهیونیست‌ها به این اردوگاه، بازداشت عصام الصلاج، مبارز فلسطینی بود که این عملیات در نهایت به شکست انجامید و نظامیان رژیم صهیونیستی موفق به بازداشت یا ترور وی نشدند و به ناچار از اردوگاه بلاطه عقب‌نشینی کردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا