بین الملل

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج جدید بمباران غزه

لحظه‌به‌لحظه با «طوفان الاقصی»/ روز دویست‌وپنجاه‌وسوم؛

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و عملیات موشکی موفقیت آمیز نیروهای قسام علیه یک پایگاه نظامی از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالی که حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه طی بامداد امروز تشدید شده است نیروهای مقاومت فلسطین نیز از پای ننشسته و یک عملیات موشکی علیه اشغالگران انجام دادند.

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در حملات زمینی، هوایی و دریایی

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که طی ساعات گذشته حملات زمینی، هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شدت گرفته است.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی غرب اردوگاه النصیرات و شهر خان یونس را بمباران کردند. در جریان این حملات هوایی چند فلسطینی به شهادت رسیده و چند تن دیگر زخمی شدند.

این جنگنده‌های صهیونیستی همچنین تعدادی از خانه‌های فلسطینی‌ها را در محله البرازیل واقع در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج جدید بمباران <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%ba%d8%b2%d9%87'>غزه</a>

بمباران خانه‌های فلسطینی‌ها در محله‌های التفاح واقع در شرق شهر غزه و الشجاعیه دست کم ۱۴ شهید از جمله یک نوزاد شیرخواره و بیش از ۵۰ زخمی برجای گذاشت.

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست خانه‌های مسکونی را در منطقه المغراقه واقع در شمال اردوگاه النصیرات با خاک یکسان کردند.

علاوه بر حملات هوایی رژیم صهیونیستی، قایق‌های جنگی این رژیم نیز به سمت سواحل شهر غزه خمپاره شلیک کردند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز به صورت گسترده محله‌های السعودی و تل السلطان واقع در غرب شهر رفح را به آتش کشید.

پایگاه نظامی «کیسوفیم» زیر آتش نیروهای مقاومت

از سوی دیگر شبکه المیادین گزارش داد که نیروهای مقاومت فلسطین موفق شدند یکی دیگر از مواضع نظامیان صهیونیست را هدف حملات موشکی خود قرار دهند.

بر اساس این گزارش، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که بامداد امروز منطقه نظامی «کیسوفیم» را هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز اذعان کردند که در پی این حمله موشکی در منطقه مذکور آتش سوزی به راه افتاده است.

پیشتر نیز نیروهای قسام موفق شده بودند ورودی یک تونل را که از قبل بمب گذاری شده بود بر سر پیاده نظام رژیم صهیونیستی در شرق محله الزیتون واقع در شهر غزه آوار کنند.

در جریان این عملیات بمب گذاری تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و تعداد دیگری نیز زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست در «جنین» هدف قرار گرفتند

این در حالی است که نظامیان صهیونیست علاوه بر تشدید حملات خود علیه نوار غزه به یورش‌های بامدادی علیه شهرهای مختلف کرانه باختری و هدف قرار دادن ساکنان این منطقه ادامه می‌دهند.

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که نظامیان صهیونیست به اردوگاه الجلزون واقع در شمال رام الله حمله کردند.

در جریان این یورش عناصر اشغالگر یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله آنها زخمی شد.

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج جدید بمباران <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%ba%d8%b2%d9%87'>غزه</a>

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که یک جوان فلسطینی از ناحیه سر و یکی دیگر از ناحیه شکم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

محله المصایف واقع در رام الله نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست بود. این نظامیان اشغالگر به منطقه کفردان واقع در غرب جنین نیز یورش بردند.

در جریان این حمله، نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان درگیر شدند.

گردان جنین وابسته به سرایا القدس اعلام کرد که نیروهای مقاومت موفق شدند عناصر صهیونیست را در جنین گلوله باران کرده و با پرتاب تعداد زیادی نارنجک و بمب آنها را هدف قرار دهند.

رسانه‌های عبری: تل آویو توان جنگ افروزی علیه لبنان را دارد؟

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی مجدداً نسبت به حمله تل آویو علیه خاک لبنان در شرایط کنونی هشدار دادند.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند که رژیم صهیونیستی قبل از حرکت به سمت جنگ افروزی علیه لبنان باید مجدداً این تصمیم را بررسی کند.

در گزارش این رسانه‌ها آمده است: اگر مقامات تل آویو به فکر راه انداختن یک جنگ در جبهه شمالی هستند بهتر است این سؤال را از خود بپرسند که قدرت نهایی کردن این جنگ را دارند و هزینه آنچه خواهد بود؟

رسانه‌های عبری اضافه کردند: ما از جنگ غزه یاد گرفتیم که یکسره کردن چنین اموری به وقت بیشتری نیاز دارد و چیزی به نام راه کار سریع و فوری وجود ندارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا