بین الملل

بنی گانتز به دنبال پایان بخشیدن به جنگ غزه است

وزیر صهیونیست:

اسموتریچ به رهبر حزب آبی و سفید به دلیل مواضع اش در قبال جنگ غزه و خروج از کابینه جنگ حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ناکامی رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف ۳ گانه خود در جنگ غزه طی ۸ ماه گذشته اکنون در حال نشان دادن تبعات مخرب خود بر کابینه ائتلافی است. خروج بنی گانتز، از رهبران حزب آبی و سفید از کابینه جنگی رژیم صهیونیستی اوج شکاف را در سرزمین‌های اشغالی نشان داد؛ اقدامی که با واکنش منفی احزاب راستگرا همراه بود.

بر این اساس، بتزالل اسموتریچ، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی که به عقاید افراط گونه خود شهرت دارد امروز با حمله به بنی گانتز، وی را متهم به تلاش برای پایان بخشیدن به جنگ غزه کرد.

وی در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: بیانیه‌های بنی گانتز در راستای تلاش وی برای پایان بخشیدن به جنگ غزه است که این اقدام شرم آور به معنای تسلیم شدن در برابر یحیی سنوار، رهبر حماس و ورشکستگی ملی و اخلاقی اسرائیل است.

در ادامه این پیام با تمجید از توحش ارتش رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان در غزه، آمده است: در مقابل ژنرال‌های خسته (بنی گانتز)، در کنار جنگجویان شجاعی قرار بگیرید که با شجاعت به جنگ ادامه داده و پیروزی در جنگ و بازگشت تمامی اسرا را برای مردم اسرائیل به ارمغان خواهند آورد.

اتهامات جدید اسموتریچ علیه گانتز بار دیگر شکاف عمیق در میان سیاستمداران صهیونیست درباره جنگ غزه را عیان ساخت. بنی گانتز در پیام کناره گیری خود از کابینه ائتلافی، نتانیاهو را متهم کرد مانع از رسیدن به یک پیروزی حقیقی در جنگ غزه می‌شود؛ اتهامی اکه اکنون هر کدام از احزاب علیه حزب رقیب مطرح می‌کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا