بین الملل

بودجه اونروا باید به طور کامل احیا شود

بودجه اونروا باید به طور کامل احیا شود


نماینده دائم روسیه در سازمان ملل بر لزوم احیای کامل بودجه اونروا و بازگشت کارکنان اخراج شده تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «واسیلی نبنزیا»، نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که مسکو خواستار تجدید نظر در تصمیم اخراج کارکنان آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (اونروا) تا زمان روشن شدن همه ابعاد مبهم این موضوع است.

نبنزیا گفت: «ما متذکر می‌شویم که این کارکنان پیش از انجام تحقیقات و صرفا بر اساس اتهامات اسرائیل بلافاصله اخراج شدند، این اقدامی بی سابقه و غیر موجه است و ما خواهان تجدید نظر در این تصمیم تا زمان روشن شدن کامل زوایا پنهان این حادثه هستیم».

وی افزود: «نمی توان بر اساس شک و تردید  چنین برخورد شدید تنبیهی انجام داد».

نبنزیا گفت: «اتهامات علیه ۱۲ نماینده آژانس نمی‌تواند و نباید برای بی اعتبار کردن کل ساختار سازمان ملل استفاده شود».

وی ادامه داد: «ما تلاش برای بی اعتبار کردن این آژانس از طریق کمپین‌های اطلاعات نادرست و زدن برچسب های سیاسی و تروریستی به فعالیت های آن را محکوم می کنیم».

نبنزیا گفت: «ما معتقدیم که نتایج تحقیقات نباید صرفا متکی به داده‌های ارائه شده توسط اسرائیل باشد، بلکه باید مستند به اطلاعات دریافتی از فلسطینی‌ها نیز باشد».

وی تاکید کرد که بودجه اونروا باید به طور کامل احیا شود. در غیر این صورت، باج خواهان آژانس به همراه اسرائیل مسئول تمامی عواقبی هستند که گریبانگیر ساکنان غزه در نتیجه این اقدام غیرانسانی خواهد شد.

وی گفت: «ما به نوبه خود به ارائه کمک‌های همه جانبه ادامه خواهیم داد تا به رفع نیازهای این آژانس کمک شود».

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا