بین الملل

بیانیه قسام درباره درگیری زمینی باارتش رژیم صهیونیستی در شمال غزه

گردان‌های عزالدین قسام با صدور بیانیه‎‌ای از درگیری مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در شمال غربی بیت لاهیا (شمال نوار غزه) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، گردان‌های شهید عزالدین قسام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها در حال رویارویی و مقابله با نفوذ نظامیان صهیونیست در شمال غربی بیت لاهیا هستند.

این بیانیه افزود که مجاهدان قسامی با نظامیان صهیونیست درگیر شده و خودروهای زرهی و تجیهزات آن‌ها را با خمپاره‌های یاسین ۱۰۵ و گلوله‌های خمپاره‌ای دیگر هدف قرار داده و چندین عملیات تک تیراندازی هم اجرا کرده‌اند.

گردان‌های قسام تاکید کرد که دشمن به زخمی شدن چند نظامی خود اعتراف کرده و مجاهدان ما همچنان در حال حمله و وارد کردن ضربه به نیروهای متجاوز هستند.

امروز، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که شب گذشته بر اثر انفجار بمب در شمال نوار غزه یک افسر اسرائیلی زخمی شده و یک نظامی هم در درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت زخمی شده است.

وضعیت این نظامی اسرائیلی خطرناک اعلام شده است. برخی منابع آگاه نیز میزان تلفات صهیونیست ها در این عملیات را بسیار بالاتر میزان اعلام شده دانسته اند.

در تحولی دیگر، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شرق رفح و خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد.

همچنین منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر مجددا در پایگاه ناحل عوز و شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه به صدا درآمده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا