بین الملل

تاکید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه عملیات نظامی در جنین/ ادامه مخالفت ترکیه با عضویت سوئد در ناتو/ بیش از ۱۸۰ هزار سرباز روس در ۲ جبهه اصلی

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تاید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه عملیات نظامی در جنین، ادامه مخالفت ترکیه با عضویت سوئد در ناتو و بیش از ۱۸۰ هزار سرباز روس در ۲ جبهه اصلی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.


به گزارش ایلنا، هزاران معترض به سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز -دوشنبه- در فرودگاه «بن گوریون» با پلیس این رژیم درگیر شدند.

– سفیر جدید ایران در جمهوری اسلامی موریتانی پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار و آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.

– نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی علیه جنین تا زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت.

– رئیس‌جمهوری ترکیه گفت که تا زمانی که تمامی خواسته‌های این کشور محقق نشود، از مخالفت با عضویت سوئد در ناتو عقب‌نشینی نخواهد کرد.

– رئیس‌جمهوری اوکراین از همتای آمریکایی خود خواست تا «همین حالا» اوکراین را به عضویت ناتو دعوت کند، حتی اگر عضویت این کشور تا پس از پایان جنگ محقق نشود.

– سخنگوی گروه شرقی نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرد که روسیه بیش از ۱۸۰ هزار سرباز را در دو جبهه اصلی نبرد شرقی مستقر کرده است.

 


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا