بین الملل

تحریم ۲۶ شرکت و کشتی بین‌المللی مرتبط با تجارت پتروشیمی ایران توسط آمریکا/ درگیری لفظی وزرای خارجه آمریکا و روسیه در نشست گروه ۲۰/ گزارش «وال استریت ژورنال» درباره ختلاف‌نظر بین اروپا و آمریکا درباره نوع واکنش به «غنی‌سازی سطح بالای اورانیوم» در ایران

تحریم ۲۶ شرکت و کشتی بین‌المللی مرتبط با تجارت پتروشیمی ایران توسط آمریکا، درگیری لفظی وزرای خارجه آمریکا و روسیه در نشست گروه ۲۰ و گزارش «وال استریت ژورنال» درباره ختلاف‌نظر بین اروپا و آمریکا درباره نوع واکنش به «غنی‌سازی سطح بالای اورانیوم» در ایران از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛


به گزارش ایلنا، یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران، گفت که کشورش پیش از این سفر تصمیمی درباره گام‌های بعدی اتخاذ نخواهد کرد. 

– روزنامه «وال‌استریت ژورنال»، در گزارشی از اختلاف‌نظر بین دولت‌های اروپایی و آمریکا درباره نوع واکنش به «غنی‌سازی سطح بالای اورانیوم» در ایران خبر داد.

-منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر «کولومنا» در روسیه خبر دادند.

– دولت هند از درگیری لفظی شدید میان نمایندگان کشورهای غربی و روسیه در مورد جنگ اوکراین در نشست وزیران خارجه گروه ۲۰ به میزبانی این کشور خبر داد.

– وزارت خزانه‌داری آمریکا در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، شش شرکت ایرانی و خارجی و همچنین ۲۰ کشتی و نفتکش بین‌المللی که اکثر آنها چینی هستند را به اتهام نقض تحریم‌های پتروشیمی علیه ایران هدف تحریم قرار داد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا