بین الملل

تداوم تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان در اراضی اشغالی

منابع خبری از تداوم تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شهرک‌نشینان باز هم در اعتراض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی دست به تظاهرات زده‌اند.

منابع خبری گزارش دادند که شهرک‌نشینان با برگزاری تظاهرات مقابل محل اقامت نتانیاهو خواستار برکناری وی و اجرای انتخابات زودهنگام شده‌اند.

مرکز تل‌آویو نیز شاهد تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان است. شهرک‌نشینان معترض خواهان تسریع در روند امضای توافق با مقاومت فلسطین جهت آزادی اسیران صهیونیست نزد مقاومت در غزه هستند.

همچنین خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدها شهرک‌نشین در حیفا نیز تظاهرات اعتراضی برگزار کرده‌اند. معترضان در این تظاهرات خواهان سرنگونی کابینه نتانیاهو و بازگرداندن اسیران صهیونیست نزد مقاومت شده‌اند.

گفتنی است با تداوم شکست‌های رژیم صهیونیستی پس از ۱۲۰ روز جنگ وحشیانه علیه مردم غزه، شهرک‌نشینان صهیونیست در روزهای گذشته بارها به تظاهرات علیه نتانیاهو و کابینه رژیم صهیونیستی دست زده‌اند و خواستار برکناری وی و کابینه‌اش شده‌اند. بسیاری از شهرک‌نشینان انگیزه نتانیاهو برای ادامه جنگ را شخصی عنوان می‌کنند و عقیده دارند او در تلاش است با ادامه جنگ و دستاوردسازی، خود را از محاکمه نجات بدهد و وانمود کند که در جنگ غزه شکست نخورده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا