بین الملل

تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه/ ۱۵ نفر زخمی و شهید شدند

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز به حملات وحشیانه خود به نوار غزه ادامه داد و چندین فلسطینی دیگر را به شهادت رساند و زخمی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته و بامداد امروز نیز نوار غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شهرک «الزرقا» واقع در شمال شهر غزه ۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۳ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

خبرنگار المیادین نیز اعلام کرد که در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در محله «الشیخ رضوان» واقع در شهر غزه ۳ نفر از جمله یک بانوی فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و چندین نفر دیگر نیز به شدت زخمی شده‌اند.

علاوه بر این شهرک «الزیتون» واقع در جنوب شهر غزه و منطقه «المغراقه» در مرکز نوار غزه نیز هدف حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه نیز همچنان ادامه دارد.

روز گذشته نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حملات خود به نوار غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۷ هزار و ۳۳۷ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

علاوه بر این بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه این باریکه به زخمی‌شدن ۸۵ هزار و ۲۹۹ نفر از ساکنان نوار غزه انجامیده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا