بین الملل

ترامپ: یا من را برنده انتخابات ۲۰۲۰ اعلام کنید یا انتخابات جدید برگزار کنید!

دونالد ترامپ خواست یا او پیروز انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا اعلام شود یا انتخابات دوباره برگزار شود. این ابراز خشم ترامپ پس از آن مطرح شد که مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت «متا» مدعی شد که به توصیه اف‌بی‌آی، مطالبی علیه کارزار انتخاباتی جو بایدن را محدود کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در شبکه اجتماعی «تروث سوشال» خود نوشت: اکنون مشخص می‌شود که اف‌بی‌آی ماجرای لپتاپ هانتر بایدن (فرزند جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا) را پیش از انتخابات مسکوت کردند، زیرا می‌دانستند که اگر این کار را نکنند من به آسانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیروز می‌شدم.
ترامپ ادامه داد: «این مداخله و تقلب انتخاباتی گسترده و در سطحی است که تا کنون در آمریکا ندیده‌ایم». او راه چاره را انتخاب خود به عنوان «برنده بر حق» انتخابات یا برگزاری مجدد انتخابات دانست.
مارک زاکربرگ اخیرا گفت که فیسبوک در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، از گسترش و وایرال شدن گزارش نیویورک‌ پست درباره لپتاپ هانتر بایدن جلوگیری کرده بود. این لپتاپ حاوی اطلاعاتی درباره مصرف مواد مخدر، روابط جنسی و قراردادهای تجاری خارجی هانتر بایدن بود که برخی از آن‌ها به بایدن پدر هم سود رسانده بود.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا