بین الملل

تشدید عملیات مقاومتی در کرانه باختری/ زخمی شدن یک صهیونیست

تحولات فلسطین؛

در پی تشدید عملیات های مقاومتی در مناطق مختلف کرانه باختری، یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر تیراندازی رزمندگان فلسطینی در جنوب نابلس زخمی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، عملیات‌های مقاومتی در ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری تشدید شد؛ به طوری که ۴ عملیات تیراندازی و ۱۲ مورد درگیری فلسطینی‌ها با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری به ثبت رسید. در این عملیات‌های مقاومتی، دو مجروحیت در میان نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست، انفجار دو بمب دست ساز و چهار بطری آتش زا، پنج حمله به شهرک نشینان و انهدام دو خودروی آنها ثبت شد.

منابع رسانه‌ای عبری زبان نیز اعلام کردند که روز گذشته ۲۱ مورد پرتاب سنگ، بطری‌های آتش زا و بمب‌های دست ساز به سوی خودروهای شهرک نشینان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری انجام گرفت که صدمات و خسارت‌هایی ایجاد کرد.

بر اساس این گزارش و در جدیدترین عملیات، یک شهرک نشین صهیونیست سحرگاه امروز جمعه بر اثر تیراندازی رزمندگان فلسطینی در نزدیکی منطقه «حواره» در جنوب شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی زخمی شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید این خبر اعلام کرد: گزارشی مبنی بر تیراندازی شبانه از یک خودروی فلسطینی به سمت یک خودروی اسرائیلی در منطقه حواره دریافت شد. این حادثه منجر به شکسته شدن شیشه‌های خودرو اسرائیلی و زخمی شدن سطحی یک شهرک نشین شد.

وی افزود: نیروهای ما در بازرسی از منطقه کوله پشتی‌هایی پیدا کردند و جستجو برای یافتن عاملان این حادثه ادامه دارد.

در پی این عملیات، نظامیان اشغالگر پس از تیراندازی به دو خودروی شهرک نشینان در حواره، ایست بازرسی «زعتره» در جنوب نابلس را بستند.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهرک‌های «عوریف»، «جماعین» و «عینابوس» در جنوب نابلس یورش بردند و در ورودی این شهرک‌ها خاکریز ایجاد کردند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا