بین الملل

تلاش ۲۱ تیم آتش‌نشانی برای مهار حریق گسترده در شمال ارضی اشغالی

در پی حمله انتقامی حزب الله رخ داد؛

منابع عبری از تلاش گسترده تیم های آتش نشانی و امدادی برای مهار حریق گسترده در شمال اراضی اشغالی در پی حمله انتقامی حزب الله لبنان خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع عبری از تلاش تیم‌های اطفای حریق برای مهار آتش‌سوزی‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر می دهند.

منابع عبری زبان اعلام کردند ۲۱ تیم آتش‌نشانی در تلاش برای مهار آتش‌سوزی‌ها در مناطق شمالی فلسطین اشغالی در نتیجه حملات موشکی حزب الله هستند.

حزب الله لبنان امروز چهارشنبه با صدور بیانیه هایی از حملات موشکی گسترده به اهداف حساس و اماکن نظامی رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

گفتنی است رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که امروز چهارشنبه ۱۵۰ فروند موشک از سوی لبنان به سوی مناطقی در شمال اراضی اشغالی پرتاب شده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که سامانه های دفاع موشکی ارتش این رژیم توانسته اند حداقل ۱۰ موشک پرتاب شده از لبنان را هدف قرار داده و پیش از اصابت به اهداف منهدم کنند.

منابع عبری امروز ضمن اعلام پرتاب ده ها فروند موشک از سوی لبنان به سوی اراضی اشغالی، این عملیات را یکی از گسترده ترین عملیات های حزب الله لبنان علیه اسرائیل توصیف کردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا