بین الملل

تهدیدکردن ما سودی ندارد

نماینده پارلمان لبنان:

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان اعلام کرد که تهدیدهای دشمن علیه حزب‌الله لبنان راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان در سخنانی گفت: ما شاهد حضور پرشمار مردم در روستاهای مرزی برای برپایی نماز عید قربان بودیم. مقاومت هنگامی که این حضور مردمی را در روستاهای واقع در مرز با فلسطین اشغالی می‌بیند، قدرت‌مندتر می‌شود.

وی افزود: توازن موجود است و عملیات منحصر به فردی که مقاومت پرده از آن برداشته، بخشی از اقدامات آن است و همیشه اقدامات غافل‌گیرکننده‌ای وجود خواهد شد.

فضل‌الله ادامه داد: تهدیدکردن ما سودی ندارد. به جای انتقال پیام، به نتانیاهو برای توقف جنگ علیه غزه فشار بیاورید تا این جبهه نیز متوقف شود.

وی گفت: اگر آمریکا می‌خواست که این جنگ را متوقف کند، از روز نخست این کار را انجام می‌داد. آمریکا باید به نتانیاهو فشار بیاورد.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان افزود: هرگونه تجاوز از سوی اسرائیل پاسخ مناسب خود را دارد. زیان‌های اشغالگران چشم‌گیر است. هنگامی که این جنگ پایان پیدا کند میزان خسارات هنگفت دشمن را مشاهده خواهید کرد.

فضل‌الله گفت: چیزی که دشمن در جنگ از دستیابی به آن درمانده، از طریق سیاست به دست نخواهد آورد و مقاومت در لبنان یا غزه، هدیه‌ای به آن نخواهند داد.

گفتنی است کمی پیش‌تر نیز رسانه‌های آمریکایی به نقل از برخی مسئولان رژیم صهیونیستی، اعلام کردند که «آموس هوکشتاین» مشاور رئیس جمهور آمریکا طی روز جاری برای برگزاری نشست‌هایی با مقامات بلندپایه صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر خواهد کرد.

بر اساس ادعای این رسانه‌های آمریکایی، هدف از این سفر، جلوگیری از تشدید تنش میان رژیم صهیونیستی و لبنان و بررسی راه‌های کاهش تنش میان این رژیم و حزب‌الله لبنان است. علاوه بر این احتمال دارد که هوشکشتاین برای گفت‌وگو با مسئولان لبنانی به بیروت نیز سفر کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا