بین الملل

تیراندازی در ایالت «فلوریدا» آمریکا


در حادثه تیراندازی در یک مجتمع آپارتمانی در ایالت فلوریدا، دست‌کم پنج نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای امنیتی آمریکا اعلام کردند شب گذشته، دست‌کم پنج نفر در حادثه تیراندازی در یک مجتمع آپارتمانی در «فورت لادردیل» ایالت «فلوریدا» زخمی شدند.

شبکه سی بی اس نیوز گزارش کرد، پلیس فورت لادردیل می‌گوید در جریان یک درگیری میان دو گروه در یک مجمع آپارتمانی که چهارشنبه شب در ساعت ۲۰:۴۰ به وقت محلی به وقوع پیوست، دست‌کم پنج نفر زخمی شدند.

«پاتریک لین» رئیس پلیس فورت لادردیل در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: «تحقیقات ما نشان می‌دهد که در حدود ساعت ۲۰:۴۰ امشب، گروهی از افراد در حیاط جمع شدند…گروه دومی با آنها درگیر شدند و در نتیجه به تیراندازی منجر شد و پنج نفر به بیمارستان منتقل شدند. ما فعالانه همه سرنخ‌های تحقیقاتی را دنبال می‌کنیم». لین هیچ توضیحی درباره وضعیت جسمانی زخمی‌های این حادثه ارائه نکرد و گفت که تحقیقات ادامه دارد.

در روزهای اخیر، تعداد زیادی در تیراندازی‌های کور آمریکا جان خود را از دست دادند و زخمی شدند. طبق آمار و ارقام جمع‌آوری شده توسط آرشیو خشونت‌های مرتبط با سلاح که تیراندازی کور را بعنوان رخدادی توصیف می‌کند که دست‌کم چهار نفر به جز عامل مسلح در تیراندازی کشته شوند، از آغاز سال ۲۰۲۳ تاکنون (بیش از ۶ ماه)، بالغ بر ۳۴۰ تیراندازی کور در ایالات متحده به وقوع پیوسته است.

جمهوری‌خواهان کنگره به طور عمومی تلاش‌ها برای اصلاح قوانین مرتبط با ایمنی سلاح را مسدود کرده و مخالف تلاش بایدن برای بازگرداندن ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی هستند.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا