بین الملل

ثبت 71 مورد آتش‌سوزی در اراضی اشغالی فلسطین


سازمان مقابله با حریق در اراضی اشغالی فلسطین اعلام کرد که از صبح امروز 71 مورد آتش‌سوزی در بخش‌های مختلفی از اراضی اشغالی فلسطین به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه‌ بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان مقابله با حریق در اراضی اشغالی فلسطین، بعدازظهر امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که از صبح امروز ۷۱ مورد آتش‌سوزی در بخش‌های مختلفی از فلسطین اشغالی به ثبت رسیده است.

بنابر گزارش وبگاه «پانت»، نیروهای پلیس، نیروهای امدادی و آتش‌نشانان از ساعات اولیه صبح با همکاری یکدیگر در تلاش برای مهار حریق در بخش‌های مختلفی از اراضی اشغالی فلسطین بوده‌اند.

پانت با استناد به بیانیه‌های صادر شده از سوی سازمان آتش‌نشانی رژیم صهیونیستی خبر داد که این سازمان از صبح ده‌ها گزارش آتش‌سوزی دریافت کرده و تحقیقات درباره علت وقوع آتش‌سوزی‌ها در جریان است.

این وبگاه در ادامه با استناد به یکی از این بیانیه‌ها خبر داد که به دنبال آتش‌سوزی در منطقه «اشواک» و «عریه» در منطقه جنوبی، به علت شدت آتش‌سوزی، دو شهرک‌نشین خودروهای خود را رها کردند و پا به فرار گذاشتند که در نهایت هر دو خودرو در آتش سوختند.

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی، امروز، در تلاش برای خارج کردن شهرک‌نشینان از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و نیروهای امدادی و آتش‌نشانان در تلاش برای اطفای حریق بوده‌اند.

پانت همچنین گزارش داد که دامنه حریق به‌قدری گسترده بوده که در برخی موارد از هواپیماهای اطفای حریق استفاده شده است.

 

 

 

 

پایان پیام/م


آگهی
دکمه بازگشت به بالا