بین الملل

جزئیات جدید از عملیات مقاومت در «شنبه سیاه صهیونیست‌ها»

عملیات ترکیبی دیروز حماس علیه نظامیان صهیونیست شنبه سیاه دیگری را برای ارتش تل‌آویو در غزه رقم زد.

به گزارش خبر مهر به نقل از شبکه الجزیره، بعد از هلاکت ۸ نظامی صهیونیست در رفح، واقع در جنوب غزه در کمین نیروهای گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس، انتقادات زیادی متوجه ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

گردان‌های قسام اعلام کرده که عملیات ترکیبی خود را ضد خودروهای زرهی دشمن صهیونیستی در منطقه حی السعودی واقع در غرب شهر رفح انجام داده و یک خودروی زرهی دشمن گرفتار میدان مین نیروهای مقاومت شده است.

وبگاه صهیونیستی والاه در این رابطه می‌افزاید که احساس تلخی در میان افسران نیروی نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی ایجاد شده مبنی بر اینکه ماموریت‌های شکل گرفته در رفح هیچ هدف مشخصی ندارد و استراتژی عملیات رفح ناقص است و باید فورا تکمیل شود.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: تردیدهای زیادی در خصوص اتفاقات پیش آمده برای این خودروی زرهی اسرائیل وجود دارد، ولی باید گفت که در غزه، جنگ چریکی دنبال می شود و شبه نظامیان مقاومت همچنان قادر به آسیب زدن به ارتش تل‌آویو هستند!

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مسئولان نظامی رژیم صهیونیستی عمق انفجار در نفربر زرهی دشمن صهیونیستی را شدید توصیف و تاکید کرد که این موضوع باعث شده شناسایی جنازه نظامیان صهیونیست مشکل باشد.

نیروهای قسام در تشریح این عملیات اعلام کردند که مبارزان این جنبش نظامیان صهیونیست را در یک عملیات ترکیبی در کمین خود گرفتار کردند. در این عملیات یک بلدوزر از نوع دی ۹ هدف حمله خمپاره یاسین ۱۰۵ قرار گرفت و کادر آن کشته و زخمی شدند و بلافاصله بعد از رسیدن نیروهای کمکی، نفربر زرهی دشمن صهیونیستی از نوع «نمر» با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار گرفت که منجر به تخریب نفربر و هلاکت تمامی عناصر داخل آن شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که حادثه رفح شدید ترین حادثه برای ارتش این رژیم از روز ۲۳ ژانویه گذشته تاکنون است که صهیونیست‌ها به هلاکت ۲۱ نظامی خود در یک روز اذعان کردند. بنا بر اذعان رسانه‌های صهیونیست، خودروی سوخته شده بیش از دو ساعت در محل انفجار رها شده بود تا نظامیان صهیونیست برای امداد رسانی و عقب کشیدن خودرو از راه برسند!

آگهی
دکمه بازگشت به بالا