بین الملل

جزئیات دیدار سالیوان با نتانیاهو/توسعه توافق آبراهام با حضور ریاض

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای مهمترین موضوعات دیدار مشاور امنیت ملی آمریکا با بنیامین نتانیاهو را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای مهمترین موضوعات دیدار مشاور امنیت ملی آمریکا با بنیامین نتانیاهو را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: نتانیاهو و سالیوان درباره تعمیق توافقات آبراهام و امکان توسعه دایره این روابط با افزوده شدن عربستان سعودی به آن را مورد بررسی قرار دادند.

بنابراین گزارش، نتانیاهو در این دیدار به مشاور امنیت ملی آمریکا گفته است که تحرکات بین المللی فلسطینیان علیه اسرائیل (رژیم صهیونیستی) به یک پاسخ و واکنش نیاز دارد.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا امروز پنج شنبه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد. سالیوان روز گذشته به منظور گفتگو با مسئولان کابینه جدید رژیم صهیونیستی وارد اراضی اشغالی شد.

مسئولان صهیونیست و آمریکایی اعلام کردند که هدف از این سفر، بررسی سیاست‌های کابینه رژیم صهیونیستی در قبال مسئله فلسطین، ایران و اقدامات صورت گرفته در راستای عادی‌سازی روابط این رژیم با کشورهای عربی است.

سالیوان روز گذشته پس از ورود به فلسطین اشغالی با اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

هرتزوگ در این دیدار سالیوان را دوست بزرگ اسرائیل (رژیم صهیونیستی) خواند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا