بین الملل

حتی توافق هم مانع از حملات موشکی حزب‌الله نخواهد شد

مقام صهیونیست:

یکی از مقامات صهیونیست در اظهار نظری اذعان کرد که اوضاع لبنان تغییر کرده است و حتی توافق میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان نیز مانع از موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی از سمت لبنان نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اذعان مقامات صهیونیست به شکست‌های پیاپی رژیم صهیونیستی در جبهه‌های شمالی و جنوبی سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

«اشر کوهن» مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه صهیونیستی «بار ایلان» در اظهاراتی به تغییر اوضاع در لبنان و همچنین تغییر در وضعیت مرزهای این کشور و فلسطین اشغالی اذعان کرد.

این مقام صهیونیست تاکید کرد: اوضاع در لبنان تغییر کرده است. توافق مانع شلیک‌شدن موشک‌های حزب‌الله از پشت رودخانه لیتانی نمی‌شود.

مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه صهیونیستی «بار ایلان» بیان کرد که رژیم صهیونیستی به شدت در ایجاد کمربند امنیتی در الجلیل اشغالی شکست خورده است.

«اشر کوهن» در ادامه اظهارات خود تصریح کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست به محل اقامت خود در شمال سرزمین‌های اشغالی باز نخواهند گشت.

از سوی دیگر «عودید بورر» عضو کنست رژیم صهیونیستی نیز از شکست‌های این رژیم سخن گفت.

بورر با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در اداره جنگ تاکید کرد: تنها رقیب شکست کابینه کنونی در حمله هفتم اکتبر، روشی است که جنگ از طریق آن اداره می‌شود.

این عضو کنست رژیم صهیونیستی ادامه داد: مدیریت ضعیف و شکست‌خورده، ما را به بدترین وضعیت راهبردی‌ رسانده است؛ وضعیتی که مشابه آن را در گذشته سراغ نداریم.

از سوی دیگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد: حماس موفق شده است که خود را در نوار غزه ترمیم کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا