بین الملل

حزب‌الله: سپری شدن زمان بدون تشکیل دولت، فروپاشی بیشتری را به دنبال خواهد داشت

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی نسبت به از دست رفتن فرصت و تشکیل نشدن دولت جدید این کشور هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی با اشاره به موضوع تشکیل دولت جدید این کشور اظهار کرد: تشکیل دولت در برهه کنونی؛ تلاش اصلی است، چراکه سپری شدن زمان بیشتر بدون تشکیل دولت، فروپاشی بیشتری را (برای لبنان) به دنبال خواهد داشت.
وی ابراز امیدواری کرد که دولت جدید لبنان یک دولت ملی باشد که در راستای نجات لبنان و دوری از تسویه حساب‌ها میان طرف‌های مختلف، تمامی اقشار این کشور را در زیر یک چتر جمع کند.
نعیم قاسم ادامه داد؛ در چهار ماه باقی مانده از دوره ریاست جمهوری فعلی می‌توان پرونده‌های فشرده زیادی به ویژه طرح احیای اقتصاد و پرونده برق را به سرانجام رساند.
وی همچنین از نمایندگان پارلمان جدید لبنان خواست که به نمایندگی مردم با یکدیگر تعامل کنند و رقابت میان آنها بر اساس برنامه‌های کاری به ویژه در راستای یافتن راه‌حل هایی برای بحران کنونی لبنان باشد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دیگری از اظهاراتش به مناقشه مرزی با رژیم صهیونیستی و استخراج غیر مجاز گاز توسط رژیم صهیونیستی در مناطق مورد مناقشه اشاره کرد و گفت که حزب الله بر برخورداری لبنان از حق کامل خود از منابع نفتی بدون هیچگونه کاستی تاکید دارد؛ چراکه این امر زمینه ساز خروج کشور از بحران است.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا