بین الملل

حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست را با «برکان» هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف موضع «حدب یارین» با موشک‌های برکان هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود به برخی اهداف صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۶:۱۰ عصر امروز دوشنبه هشتم آوریل ۲۰۲۴ نظامیان دشمن را در اطراف موضع حدب یارین با موشک‌های برکان هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۷:۳۰ عصر امروز دوشنبه هشتم آوریل ۲۰۲۴ پادگان زبدین واقع در مزارع اشغالی لبنان را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این ساعت ۷:۴۰ عصر امروز به وقت محلی موضع «رویسات العلم» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا از سوی حزب‌الله لبنان با تسلیحات موشکی هدف قرار داده شد.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ساعت ۱۸:۵۰ عصر امروز به وقت محلی رزمندگان مقاومت اسلامی پس از رصد دقیق تحرکات دشمن متوجه کمین گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق موضع نظامی صهیونیستی «حانیتا» شدند و با گلوله‌های توپخانه آنان را هدف قرار دادند.

بر اساس اعلام حزب‌الله در نتیجه این حمله توپخانه‌ای شماری از این نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که چندین موشک از سمت لبنان به سوی پادگان «حانیتا» و منطقه‌های پیرامونی آن شلیک شده و یک موضع نظامی صهیونیستی نیز در تپه‌های اشغالی کفرشوبا از سمت لبنان به صورت مستقیم هدف قرار داده شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از برخورد ۱۵ موشکِ شلیک‌شده از سمت لبنان با الجلیل غربی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

همچنین این رسانه‌ها اعلام کردند که آژیر هشدار در «کریات شمونه»، «حانیتا»، «یعرا»، «ادمیت» و دیگر منطقه‌های واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده و صدای چندین انفجار نیز در این منطقه‌ها به گوش رسیده است.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی برخی هدف‌ها در جنوب لبنان از جمله شهرک «کفرشوبا» را هدف حمله‌های هوایی قرار داده‌اند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز اعلام کرد که شهرک مرزی «العدیسه» و اطراف شهرک‌های «حلتا» و «کفر شوبا» در جنوب لبنان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شده است.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین در جنوب لبنان توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک‌های «الخیام» و منطقه «تله الحمامص» را گلوله‌باران کرده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا