بین الملل

حزب الله امروز بیش از ۶۰ راکت به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی:

منابع صهیونیست از حملات گسترده حزب الله لبنان به اراضی اشغالی طی دیروز و امروز خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گرچه دشمن صهیونیست تا بن دندان با تسلیحات آمریکایی مسلح شده و بدون پایبندی به اخلاقیات و قوانین بین المللی زنان و کودکان را هدف حملات ددمنشانه خود قرار می‌دهد، اما این بدان معنا نیست که دست و پای محور مقاومت در برابر دشمن صهیونیست بسته است.

بر این اساس، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز در گزارشی اعلام کرد آتش در جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی خاموش نشده و حزب الله لبنان همچنان با قدرت در حال پاسخ به تحریکات ارتش اسرائیل است.

در این گزارش آمده است: حزب الله لبنان تنها طی امروز بیش از ۶۰ راکت را به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده که از سوی سامانه‌های پدافندی شناسایی شده است. حزب الله به شدت در حال تقویت حملات خود است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی تاکید دارد: با این حال، رکورد شلیک راکت‌ها طی یک روز مربوط به پنج شنبه است که حزب الله اقدام به شلیک ۱۵۰ راکت به سمت سرزمین‌های اشغالی نمود. این حمله، سهمگین‌ترین حمله حزب الله از زمان آغاز تبادل آتش میان دو طرف از اکتبر ۲۰۲۳ است.

مقامات حزب الله لبنان بارها اعلام کرده‌اند بازدارندگی خود در برابر دشمن صهیونیست را حفظ کرده و در صورتی که تل آویو بخواهد از خطوط قرمز این جنبش که شامل منافع ملی لبنان می‌شود عبور کند، حزب الله در پاسخ به دشمن صهیونیست تردیدی به خود راه نخواهد داد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا