بین الملل

حماس: برای مبارزه در برابر هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی آماده‌ایم

مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با هرگونه حماقت دشمن صهیونیست تأکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «طاهر النونو» مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هشدار داد که دشمن صهیونیست نباید صبر مقاومت را بیازماید.

وی که با شبکه الجزیره گفت‌وگو می‌کرد، تصریح کرد: مقاومت فلسطین برای مقابله با هرگونه حماقت دشمن صهیونیستی در آمادگی کامل قرار دارد.

النونو افزود: مقاومت فلسطین هرگز در برابر تجاوزات رژیم اسرائیل در قدس اشغالی و کرانه باختری دست بسته نخواهد بود و سکوت نخواهد کرد.

مشاور رسانه‌ای اسماعیل هنیه با اشاره به یورش ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی که آتش دعوا بین احزاب دینی و مذهبی در فلسطین اشغالی را روشن کرد، گفت: کابینه افراطی نتانیاهو به دنبال شعله‌ور کردن جنگی دینی در قدس اشغالی است.

وی تأکید کرد که هتک حرمت وزیر اسرائیلی به مسجد الاقصی، اقدامی برای سنجش میزان واکنش‌های فلسطینی و عربی بود.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در سایه حمایت نظامیان صهیونیست به صورت غیر قانونی وارد صحن‌های مسجد الاقصی شد.

این اقدام بن گویر با واکنش و محکومیت‌های بسیاری از کشورهای منطقه مواجه شد، اما وی با این حال، اعلام کرد که قصد دارد بار دیگر به مسجدالاقصی برود و ترسی از حماس ندارد!

انتهای پیام

 

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا