بین الملل

حماس: تجاوز صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی بازی با آتش است

خالد مشعل از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، تاکید کرد که رژیم اسرائیل، با تجاوز به مسجدالاقصی با آتش بازی می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خالد مشعل رئیس جنبش حماس در خارج فلسطین گفت که دشمن صهیونیستی با تجاوزات خود علیه مسجدالاقصی در واقع با آتش بازی می‌کند و در نهایت هم در این آتش خواهد سوخت.

رئیس جنبش حماس در خارج فلسطین افزود: مقاومت فلسطین قادر است طرح‌ها و توطئه‌های این رژیم اشغالگر را درهم بکوبد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خالد مشعل در سخنانی در مراسمی که در حمایت از مسجدالاقصی در بیروت ـ پایتخت لبنان ـ برگزار شد، تصریح کرد که تعداد شهرک‌نشینان صهیونیستی که اقدام به تعرض به مسجدالاقصی کردند، در مقایسه با سال 2012 حدود 700 درصد افزایش داشته است.

رئیس جنبش حماس در خارج فلسطین تاکید کرد که صهیونیست‌ها هیچ حقی در قدس و مسجدالاقصی ندارند و از سرزمین‌هایی دیگر آمده‌اند تا دولت موهوم خود را اینجا پایه‌گذاری کنند و ما در نهایت آن را به نابودی خواهیم کشاند.

ده‌ها شهرک نشین صهیونیست امروز دوشنبه همزمان با روز «عید غفران» و با حفاظت شدید پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش برده و به این مکان مقدس تعرض کردند.

روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به مناسبت عید غفران کلیه معابر غزه و کرانه باختری تا عصر دوشنبه بسته خواهد شد.

در همین راستا عربستان سعودی، مصر، کویت و قطر با صدور بیانیه‌هایی تعرض صهیونیست‌های افراطی به مسجدالاقصی را محکوم کرده و از جامعه بین‌المللی خواستند فورا برای متوقف کردن تحرکات متجاوزانه اشغالگران علیه فلسطینیان اقدام کند.

انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا