بین الملل

حمایت سیستماتیک آمریکا از رژیم صهیونیستی/باید در شهرک‌ها بفروشید!

رای دادگاه آمریکایی در پرونده «بن اند جریز»؛

شرکت «بن اند جریز» دعوی قضایی خود در زمینه عدم فروش محصولاتش در شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری، را واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه روسیا الیوم، شرکت «بن اند جریز» دعوی قضایی خود در زمینه عدم فروش محصولاتش در شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری، را واگذار کرد.

این شرکت که در زمینه تولید بستنی فعالیت می کند به دلیل آنچه تعارض با ارزش های پذیرفته شده خودش، اعلام کرده بود با طرحی یک دعوی قضایی خواستار توقف فروش محصولاتش در شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری شده بود.

اما قاضی فدرال آمریکا با صدور رای جدیدی اعلام کرد که بن اند جریز حق توقف فروش محصولاتش در شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری را ندارد و باید به این اقدام ادامه دهد.

قاضی آمریکایی در رای خود اعلام کرده که این شرکت نتوانسته دلایل و مدارک لازم در این زمینه که فروش محصولاتش در شهرک ‌های صهیونیستی کرانه باختری، موجب «آسیبی غیر قابل جبران» می شود، ارائه کند.

این در حالی است که شرکت بستنی سازی بن اند جریز در جولای سال گذشته اعلام کرده بود به دلیل تعارض با اصول این شرکت، فروش محصولاتش در شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری را متوقف کرده است. این در حالی است که محصولات این شرکت در دیگر مناطق اراضی اشغالی فروخته می شود.

گفتنی است بر اساس قوانین بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل رژیم صهیونیستی به طور غیر قانونی در کرانه باختری، شهرک سازی کرده است و حتی غربی ها این مناطق را جزو تعریف اراضی اشغالی قرار می دهند. البته این نوع نگرش بر خلاف این واقعیت قرار دارد که کل اراضی فلسطین در سال ۱۹۴۸ از سوی صهیونیست‌ها اشغال شده و همچنان این اشغالگری ادامه دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا