بین الملل

حمایت مجدد حزب‌الله لبنان از مقاومت فلسطین در پی شهادت خضر عدنان


حزب‌الله لبنان امروز در پی شهادت خضر عدنان، با انتشار بیانیه‌ای از تصمیمات مقاومت فلسطین برای هرگونه پاسخ دادن به این جنایت رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان، امروز (سه‌شنبه، ۲ می)، در واکنش به شهادت «خضر عدنان» اسیر فلسطینی که پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا، جانش را از دست داد، بیانیه صادر کرد.

به اعلام شبکه «المیادین»، حزب‌الله لبنان به مردم، جنبش‌های مقاومت فلسطین به ویژه جنبش جهاد اسلامی و هیأت‌ها و تشکل‌های مرتبط با امور اسرا، شهادت خضر عدنان را تبریک و تسلیت گفت و اعلام کرد که شهید خضر عدنان که صبح امروز در زندان‌های اشغالگر اسرائیلی، کسی بود که پس از یک دوره طولانی مبارزه هشت ساله مملو از ایستادگی، مقاومت و مقابله با اقدامات خودسرانه دشمن در زندان های رژیم صهیونیستی جانش را از دست داد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که شهادت شیخ عدنان، امروز بار دیگر بزرگی فاجعه اسرای فلسطینی و عرب در زندان‌های دشمن اسرائیلی و قرار گرفتن آن‌ها در معرض شدیدترین اشکال سوء استفاده و تروریسم را آشکار کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: «حزب الله ضمن دعوت از نهادهای بین‌المللی و بشردوستانه برای افشای جنایات اشغالگران در زندان‌های رژیم صهیونیستی، همدردی خود را با خانواده این شهید و حمایت خود را از تمامی گام‌های جنبش مقاومت در فلسطین در پاسخ به این جنایت رژیم اشغالگر برای آزادی تمامی اسرا و بازداشت‌شدگان از زندان اعلام می‌دارد.

در حال تکمیل…


آگهی
دکمه بازگشت به بالا