بین الملل

حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی صبح امروز حمله‌های توپخانه‌ای به برخی مناطق جنوب لبنان انجام داد.

به گزارش خبرگزاری مهر خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی دو حمله موشکی به منزلی در منطقه یارون انجام داده است که خسارت‌های انسانی به بار نیاورده است. صهیونیست‌ها همچنین منطقه بیت لیف را نیز هدف حمله موشکی قرار داده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که در حملات توپخانه‌ای خود اهدافی را در منطقه علما الشعب و الظاهرة واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده است. ارتش اسرائیل مدعی شده که این اهداف زیرساخت‌های وابسته به حزب الله لبنان بوده است.

حزب‌الله لبنان دیشب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی دیگر از موضع‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

رسانه جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز شنبه هفدهم فوریه ۲۰۲۴ موضع رامیا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک‌های «کفرکلا»، «العدیسه» و «الخیام» خبر داد.

کمی پیش‌تر نیز حزب الله لبنان از هدف قرار دادن مرکز رویسات العلم در مزارع اشغالی شبعا با سلاح موشکی و تجهیزات جاسوسی موجود در موضع برکه ریشا با تسلیحات مناسب خبر داد. همچنین حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در السماقه هدف قرار داده است. همچنین مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای از هدف قراردادن مرکز نظامی الضهیره خبر داد. پیش از آن نیز حزب الله پادگان برانیت را هدف قرار داده بود.

آگهی
بین الملل

حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان


شبکه المیادین بامداد یکشنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپاد، تانک و مسلسل‌های سنگین، به مناطقی در جنوب لبنان حمله کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های محلی بامداد یکشنبه از تکرار حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه «المیادین» در این‌باره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپاد، تانک و مسلسل‌های سنگین، به مناطقی در جنوب لبنان حمله کرد.

طبق این گزارش، شهرک «العباسیه» هدف تیراندازی شدید اشغالگران و شهرک‌های «حولا» و «العدیسه» هدف بمباران پهپادها و شهرک «کفرکلا» هدف شلیک تانک‌های مرکاوا قرار گرفتند.

ارتش صهیونیستی نیز طی بیانیه‌ای مدعی شد که دو پایگاه متعلق به حزب‌الله را در شهرک‌های «مرکبا» و «العدیسه» هدف قرار داده است.

اشغالگران از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس، علاوه بر نوار غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است. حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/


آگهی
بین الملل

حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان


خبرنگار شبکه «المیادین» از جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در شهرک «بنت جبیل» و شهرک «یارون» حمله کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی بامداد چهارشنبه بار دیگر از حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

خبرنگار شبکه «المیادین» از جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در شهرک «بنت جبیل» و شهرک «یارون» حمله کردند.

دیگر منابع نیز خبر دادند که صدای حرکت آمبولانس‌ها به سمت محل اصابت موشک‌ها در شهرک بنت‌جبیل به گوش می‌رسد.

رسانه‌های صهیونیستی نیز نوشتند که این اولین حمله به منطقه بنت‌جبیل از سال ۲۰۰۶ بوده و ممکن است آغاز یک جنگ منطقه‌ای بشود.

شبکه «ال‌بی‌سی‌آی» دقایقی بعد گزارش داد که بر اساس اطلاعات اولیه در حمله به دو خانه در بنت‌جبیل، حداقل پنج نفر شهید یا مجروح شده‌اند.

پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی از شامگاه دوشنبه تا بامداد سه‌شنبه مناطق مختلفی از جنوب لبنان را با توپخانه، پهپاد، جنگنده و بمب فسفری هدف حمله قرار داده بود. (جزئیات بیشتر)

 

 

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا