بین الملل

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به قایق‌های فلسطینیان در جنوب غزه/ مخالفت خواهر رهبر کره‌شمالی با پیشنهاد همسایه جنوبی مبنی بر کمک اقتصادی به پیونگ‌یانگ/ وقوع چند انفجار در نزدیکی پایگاه هوایی روسیه در کریمه

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

به قایق‌های فلسطینیان در جنوب غزه/ مخالفت خواهر رهبر کره‌شمالی با پیشنهاد همسایه جنوبی مبنی بر کمک اقتصادی به پیونگ‌یانگ/ وقوع چند انفجار در نزدیکی پایگاه هوایی روسیه در کریمه" class="mauto block">

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به قایق‌های فلسطینیان در جنوب غزه، مخالفت خواهر رهبر کره‌شمالی با پیشنهاد همسایه جنوبی مبنی بر کمک اقتصادی به پیونگ‌یانگ و وقوع چند انفجار در نزدیکی پایگاه هوایی روسیه در کریمه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.


به گزارش ایلنا، سفیر ایران با پادشاه، نخست وزیر و وزیر امور خارجه”لسوتو “دیدار و رایزنی کرد.

– نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس کمیته فرعی امور خاورمیانه و شمال آفریقا مجلس نمایندگان آمریکا و سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی گفت‌وگو کرده و موضع این رژیم در خصوص متن پیشنهادی اروپا برای احیای برجام را به آنها اعلام کرد.

–  برخی منابع از وقوع چند انفجار در منطقه‌ای در نزدیکی فرودگاه نظامی روسیه در شبه‌جزیره کریمه خبر دادند.

– سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیداهو و عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا طی پیامی توئیتری از سیاست‌های دولت آمریکا در قبال ایران انتقاد کرد.

– سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به گزارش نشریه اکسیوس گفت که واشنگتن و تل‌آویو بر سر برنامه هسته‌ای ایران اختلاف تاکتیکی دارند اما موضع دو طرف مبنی بر لزوم ممانعت از دستیابی تهران به سلاح هسته‌ای، همسو است.

– چندین فروند قایق موتوری ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه به سوی چند قایق موتوری فلسطینی در جنوب نوار غزه آتش گشودند.

– خواهر بانفوذ رهبر کره‌شمالی بامداد امروز -جمعه- به وقت محلی، پیشنهاد رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی مبنی کمک اقتصادی به پیونگ‌یانگ در ازای خلع سلاح هسته‌ای را رد کرد و آن را «ساده‌لوحانه و گستاخانه» خواند.

 

 

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا