بین الملل

حمله جدید پهپادی حزب الله به پایگاه خربه ماعر ارتش رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان حمله جدیدی به پایگاه خربه ماعر ارتش رژیم صهیونیستی انجام داد و شماری از نظامیان صهیونیست را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان از حمله پهپادی به پایگاه خربه ماعر رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است که پایگاه خربه ماعر رژیم صهیونیستی با چند پهپاد انتحاری هدف قرار گرفته است.

حزب الله لبنان بیان کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در چارچوب واکنش به حملات و تروری که دشمن صهیونیست در شهرک جویا انجام داد، رزمندگان مقاومت اسلامی با چند پهپاد انتحاری پایگاه خربه ماعر و مقر گردان توپخانه جمعی تیپ غربی و مقر فرماندهی و محل استقرار نظامیان صهیونیست را با دقت هدف قرار دادند که بر اثر آن بخشی از آن ویران شده و شماری از نظامیان صهیونیست کشته و برخی دیگر زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از حملات پهپادی از لبنان و منفجر شدن پهپادها در منطقه غون در الجلیل غربی خبر داد و به آتش سوزی گسترده در محل اصابت پهپادهای انتحاری اذعان کرد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا