بین الملل

حمله رژیم صهیونیستی به غزه/ شهادت یک فلسطینی

تحولات لحظه به لحظه حمله رژیم صهیونیستی به غزه؛

رژیم صهیونیستی دقایقی قبل حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی بر اثر این حملات زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، ارتش رژیم صهیونسیتی عصر امروز دست به حملات وحشیانه به نوار غزه زد که بر اثر آن شماری از فلسطینی ها زخمی شده اند.

حملات ددمنشانه صهیونیستها و زخمی شدن شماری از فلسطینی ها

شبکه الجزیره گزارش داد که در حمله امروز ارتش رژیم صهیونیستی به یک برج مسکونی در غزه، تاکنون یک فلسطینی شهید شده و چندین نفر زخمی شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حمله امروز سه نقطه از نوار غزه را هدف بمباران قرار داده است.

صهیونیستها به پناهگاه رفتند

منابع صهیونیستی گزارش دادند که در پی حملات امروز علیه غزه، پناهگاه‌ها در شهر عسقلان (اطراف غزه) به روی شهرک نشینان بازگشایی شده است.

حماس: اشغالگران باید تاوان بدهند

فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با تجاوز امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه غزه، گفت: رژیم صهیونیستی آغاز گر این درگیری بوده و یک جنایت جدید را مرتکب شده است، پس باید بهای آن را پرداخته و مسئولیت کامل اقدامات خود را متحمل شود.

وی افزود: مقاومت با همه شاخه های نظامی و گروه‌های یکپارچه‌اش در این نبرد حضور خواهد داشت و پاسخ خود را با تمام قدرت خواهد داد، ما نمی توانیم ادامه شرایط را با وضعیت کنونی قبول کنیم.

شهادت فرمانده منطقه شمالی گردانهای قدس

در تحولی دیگر، یک منبع در جنبش جهاد اسلامی به الجزیره گفت: در حمله هوایی امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمالی گردان‌های قدس به شهادت رسیده است.

موضع گیری رهبر جهاد اسلامی تا دقایقی دیگر

شبکه المیادین نیز گزارش داد که زیاد النخاله رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین تا دقایقی دیگر درباره این حمله موضع گیری خواهد کرد و این سخنان به طور مستقیم از المیادین پخش خواهد شد.

حمله <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b1%da%98%db%8c%d9%85-%d8%b5%d9%87%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c'>رژیم صهیونیستی</a> به <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%ba%d8%b2%d9%87'>غزه</a>/ شهادت یک فلسطینی

منابع بیمارستانی فلسطین از انتقال مجروحان این حملات به بیمارستان خبر دادند.

حمله <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b1%da%98%db%8c%d9%85-%d8%b5%d9%87%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c'>رژیم صهیونیستی</a> به <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%ba%d8%b2%d9%87'>غزه</a>/ شهادت یک فلسطینی

شبکه رسمی تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در خبری فوری اعلام کرد که در حمله هوایی امروز به غزه یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه ترور شده است.

واکنش جهاد اسلامی فلسطین

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای در این باره تاکید کرد: رژیم صهیونیستی جنگی را علیه ملت فلسطین آغاز کرده و بر ما واجب از مردم و خودمان دفاع کنیم.

این جنبش فلسطینی تاکید کرد: ما به رژیم صهیونیستی اجاز نمی دهیم که سیاست های هدفمند خود را در راستای از بین برد مقاومت و پایداری (ملت فلسطین) اجرایی کند.

حمله صهیونیستها به غزه

منابع فلسطینی لحظاتی پیش از حمله جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.

حمله <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b1%da%98%db%8c%d9%85-%d8%b5%d9%87%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c'>رژیم صهیونیستی</a> به <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%ba%d8%b2%d9%87'>غزه</a>/ شهادت یک فلسطینی

این منابع تصاویری از این حملات نیز منتشر کرده اند.

جنگنده های <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b4-%d8%b1%da%98%db%8c%d9%85-%d8%b5%d9%87%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c'>ارتش <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b1%da%98%db%8c%d9%85-%d8%b5%d9%87%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c'>رژیم صهیونیستی</a></a> <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%ba%d8%b2%d9%87'>غزه</a> را هدف قرار دادند+ تصاویر

به گزارش الجزیره، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره این حمله گفت: ارتش اسرائیل حملاتی را علیه نوارغزه انجام داده و شرایط فوق العاده را در جبهه داخلی برقرار کرده است.

بنابر ادعای منابع صهیونیستی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله مواضع متعلق به جنبش جهاد اسلامی را هدف قرار داده است.

المیادین در این باره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی اطراف برج فلسطین در مرکز غزه و چند برج دیده بانی مقاومت را هدف قرار داده است.

وبگاه قدس الاخباریه نیز گزارش داد که بر خلاف ادعای رژیم صهیونیستی در زمینه هدف قرار دادن مواضع مرتبط با جهاد اسلامی، در این حمله یک آپارتمان مسکونی در مرکز غزه هدف قرار گرفته و چندین غیر نظامی نیز زخمی شده اند.

خبرنگار قدس الاخباریه همچنین از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه الشجاعیه غزه و زخمی شدن چند فلسطینی خبر داد.

حال برخی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

درخواست تل آویو از صهیونیستها برای ماندن در منازل

در همین ارتباط ارتش رژیم صهیونیستی نیز از شهرک نشینان اطراف غزه خواست در پناهگاه‌ها باقی بمانند.

ارتش این رژیم اعلام کرد که عملیات جدیدی را در غزه آغاز کرده است.

در حال تکمیل..

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا