بین الملل

حمله سایبری به صهونیست‌ها/ ۱۵ سرویس اینترنتی دیگر هک شدند!

برای بار دوم و ظرف کمتر از یک ماه رخ داد؛

گروه هکری آنانیموس سودان با تایید هک مجدد امروز شماری از سایت‌های مهم در فلسطین اشغالی پیشتر در حساب تلگرامی خود نوید از کار انداختن سرویس‌های دیگر اینترنتی این رژیم را داده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه هکری «آنانیموس سودان» پس از تهدیدات شب گذشته خود ضد «اسرائیل» و متعاقب آن، هک سایت «موساد» و وبگاه بیمه رژیم صهیونیستی، امروز نیز ۱۵ سایت مهم این رژیم را هک کرد.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت» در این خصوص اعلام کرد که این گروه پس از تهدیدات شب گذشته و هک سایت موساد و بیمه رژیم صهیونیستی، امروز نیز ۱۵ سایت مهم اسرائیلی را هک کرده است.

به گزارش پایگاه عربی ۲۱، گروه‌های هکری طی ماه جاری و برای دومین بار، همزمان با برگزاری مناسک آئینی و تلمودی یهودیان اشغالگر در فلسطین اشغالی اقدام به از کار انداختن شمار دیگری از وبگاه‌های اینترنتی در اراضی اشغالی کردند.

گروه هکری آنانیموس سودان پیشتر در کانال تلگرامی خود از حمله بزرگ سایبری به سرویس‌های اینترنتی در «اسرائیل» خبر داده بود.

گروه هکری آنانیموس سودان پیشتر در ماه گذشته نیز شماری از سرویس‌های بانکی و دانشگاهی این رژیم را نیز مورد حمله سایبری خود قرار دادند.

منابع عبری نیز دیشب از کار افتادن سایت «موساد» در شب گذشته (دوشنبه) را تأیید و اذعان کردند.

گفتنی است حملات فزاینده گروه‌های هکری ضد سرویس‌های اینترنتی در فلسطین اشغالی در واکنش به خشونت و اقدامات ناقض حقوق بشری فزاینده نظامیان صهیونیست ضد نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی طی هفته‌های اخیر افزایش پیدا کرده است

دو هفته پیش نیز، یک گروه هکری اندونزیایی سرویس اینترنتی شماری از پایانه‌های مسافربری و دیتابیس شرکت‌های هواپیمایی و خدمات سوخت رسانی و حریم شخصی کاربران صهیونیستی را هک کردند.

پایگاه خبری عربی ۲۱ شامگاه سه‌شنبه گزارش داد که یک گروه هکری موسوم به «آنانیموس سودان» در حساب تلگرامی خود مسئولیت حمله سایبری به ۱۵ وبگاه اینترنتی مهم صهیونیستی را بر عهده گرفت.

در همین ارتباط، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت» در این باره اعلام کرد که این گروه پس از تهدیدات شب گذشته و هک سایت موساد و بیمه رژیم صهیونیستی، امروز نیز ۱۵ سایت مهم اسرائیلی را هک کرده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا