بین الملل

درخواست ۸۰ سازمان اسلامی آمریکایی از بایدن برای تغییر سیاست های خود در قبال غزه

درخواست ۸۰ سازمان اسلامی آمریکایی از بایدن برای تغییر سیاست های خود در قبال غزه


۸۰ سازمان اسلامی در آمریکا رئیس جمهور این کشور را به تغییر سیاست های خود در قبال غزه فرا خواندند.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، ۸۰ سازمان اسلامی آمریکایی از سیاست واشنگتن در قبال غزه انتقاد کردند و از «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا خواستند تا سیاست های دولت خود را تغییر دهد.

این سازمان ها در حالی درخواست خود را در نامه ای برای بایدن ارسال کردند که واکنش مسلمانان آمریکایی به سیاست های دولت بایدن در غزه رو به افزایش است.

نمایندگان سازمان‌های اسلامی از چندین ایالت نامه‌ای به بایدن ارسال کردند و طی آن از او خواستند که فروش سلاح به اسرائیل را متوقف کند.

این سازمان‌های حامی فلسطین تاکید کردند که اسرائیل در زمینه بحرانی که در غزه ایجاد کرده، مطابق با قوانین آمریکا عمل نکرده اسست و باید پاسخگو باشد.

در متن این نامه همچنین آمده است: «دولت از طریق تریبون های عمومی به دنبال منصرف کردن اسرائیل از حمله به رفح است، اما در واقع برای انجام یک پاکسازی قومی دیگر در این شهر چراغ سبز نشان می دهد».

سازمان های مذکور خواستار اتخاذ اقدامات ملموس در این زمینه شدند و تاکید کردند: «مردم آمریکا فقط خواهان تغییر در گفتار نیستند، بلکه خواستار تغییرات محسوس سیاسی هستند و دولت باید آزمون بهتری در مورد غزه ارائه دهد».

چند روز پیش نمایندگان گروه های اسلامی با عدم حضور در مراسم افطار که در کاخ سفید برگزار شد، اعتراض خود را به بایدن نشان دادند. 

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا