بین الملل

درگیری در شمال کرانه باختری؛ دو فلسطینی مجروح شدند


همزمان با گزارش منابع فلسطینی از افزایش عملیاتهای مقاومتی مردم فلسطین در کرانه باختری و قدس علیه رژیم صهیونیستی، صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق نابلس با مردم فلسطین درگیر شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، درگیری نظامیان رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر با مردم فلسطین در قدس و کرانه باختری افزایش یافته است.

پس از آنکه دیروز وبگاه روزنامه فلسطین، چاپ کرانه باختری گزارش کرد که طی بیست و چهار ساعت گذشته، هجده عملیات مقاومتی علیه رژیم صهیونیستی اجرا شده است، صبح امروز منابع فلسطینی از مجروح شدن دو فلسطینی خبر دادند. 

روزنامه «القدس» چاپ کرانه باختری در وبگاه خبری خود نوشت: بامداد امروز دو فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران اسرائیلی، در نابلس، شمال کرانه باختری مجروح شدند.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین در کرانه باختری، یکی از مصدومان حال نامساعدی دارد زیرا گلوله از پشت گوش او وارد و از دهانش خارج شده است. قلب و تنفس او برای لحظاتی متوقف شده اما پس از انتقال به بیمارستان و مراقبتهای ویژه احیا شده است. 

طبق این گزارش، یک فلسطینی دیگر از ناحیه دست راست مجروح شده است. 

بامداد امروز نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق نابلس (شمال کرانه باختری) بخصوص در اردوگاه بلاطه و اطراف آن و منطقه مزار یوسف (علیه السلام) تجمع کردند و بعد از آن درگیری مسلحانه میان آنان و جوانان فلسطینی درگرفت. 

در بیست و چهار ساعت گذشته نیز حدود هجده عملیات مقاومتی در کرانه  باختری و قدس رخ داد. هفت عملیات، تیراندازی و انفجار بسته‌های منفجره بوده و نُه مورد نیز درگیری. قدس نیز در اردوگاه قلندیا و شعفاط شاهد درگیری بوده است. 

پایان پیام/ص


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا