بین الملل

درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین و الخلیل

نظامیان صهیونیست صبح امروز یورش‌های گسترده‌ای به مناطق مختلف کرانه باختری داشتند که با مقابله مقاومت فلسطین نیز همراه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، نظامیان صهیونیست امروز شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری از جمله نابلس، جنین، بیت لحم و الخلیل یورش برده و اقدام به بازداشت فلسطینی‌ها کردند.

همچنین صهیونیست‌ها در یورش به شهرک عقربا در نابلس در تلاش برای بازداشت مجری عملیات هفته گذشته در شهرک حواره بودند که در این عملیات ناکام ماندند.

عملیات تیراندازی در الخلیل و جنین

در حمله نظامیان صهیونیست به منطقه دورا در الخلیل، مبارزان مقاومت به سوی آنها تیراندازی کردند.

در پاسخ به این تیراندازی شدید نظامیان صهیونیست به سوی مبارزان فلسطینی، گاز اشک آور پرتاب کرده و به طور متقابل اقدام به تیراندازی کردند.

درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین و الخلیل

در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرک کفردان در غرب جنین نیز مبارزان مقاومت به سوی صهیونیست‌ها آتش گشوده و آنها را هدف تیراندازی شدید خود قرار دادند.

گردان قسام در جنین اعلام کرد که مبارزان مقاومت نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی شهرک کفر دان در غرب جنین به گلوله بسته و آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی از این منطقه کرده‌اند.

ادامه اعتصاب غذای ۱۰ اسیر فلسطینی

وبگاه شهاب نیوز گزارش داد که اعتصاب غذای ۱۰ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در اعتراض به بازداشت اداری و بی دلیل خود از سوی اشغالگران، همچنان ادامه دارد.

درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین و الخلیل

بنابر این گزارش، سلطان خلوف، کاید الفسفوس، اسامة دقروق، محمد تیسیر زکارنه، انس احمد کمیل، عبد الرحمن ایاد براقه، زهدی طلال عبیدو، سیف الدین ذیاب العمارین، حاتم القواسمه و ماهر الاخرس اسرایی هستند که همچنان در روزهای اخیر به اعتصاب غذای خود ادامه داده اند.

احتمال درگیری نظامی در غزه

روزنامه الاخبار امروز در گزارشی از ادامه رایزنی‌های مصر با طرف‌های فلسطینی و همچنین مقامات رژیم صهیونیستی در راستای پیشگیری از وقوع جنگی جدید در غزه خبر داد.

درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین و الخلیل

بنابر این گزارش، این رایزنی‌ها تا حدودی موفقیت آمیز بوده اما همچنان نگرانی در ارتباط با احتمال خارج شدن وضعیت از کنترل و آغاز درگیری نظامی در غزه وجود دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا