بین الملل

دیدار رهبران آمریکا و ژاپن در کاخ سفید/ گفت‌وگوی تلفنی وزرای دفاع آمریکا و قطر/ زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در تظاهرات علیه شهرک‌سازی

دیدار رهبران آمریکا و ژاپن در کاخ سفید، گفت‌وگوی تلفنی وزرای دفاع آمریکا و قطر و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در تظاهرات علیه شهرک‌سازی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛


به گزارش ایلنا، دادگاهی کیفری منتهن ‌شرکت املاک و مستغلات دونالد ترامپ را به اتهام تقلب مالیاتی به پرداخت ۱.۶ میلیون دلار جریمه محکوم کرد.

– وزیر امور خارجه با اشاره به دیدار اخیرش با دبیرکل حزب‌الله لبنان نوشت: گفت‌وگو و همکاری موثر منطقه‌ای، بهترین گزینه برای امنیت، پیشرفت و توسعه جمعی است.

– شرکت اطلاعات انرژی «وورتکسا» گزارش داد که صادرات نفت خام ایران در ماه دسامبر گذشته به بالاترین میزان از زمان اعمال تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران رسید.

– ده‌ها فلسطینی ساکن کرانه باختری روز گذشته -جمعه- طبق معمول هر هفته در اعتراض به شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی روی زمین‌های فلسطینی راهپیمایی کردند.

– معاون نخست‌وزیر و وزیر دفاع قطر طی تماسی تلفنی با وزیر دفاع آمریکا درباره مسائل دوجانبه، منطقه‌‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.

– کاخ سفید از دیدار رهبران آمریکا و ژاپن در کاخ سفید خبر داد.

– نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد با تکرار برخی ادعاهای تکذیب‌شده، گفت که ایران در حال بررسی فروش موشک‌های بالستیک به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین است.

 

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا