سیاسی

رئیسی سفرش به ترکیه را لغو کرد


معاون امور سیاسی دفتر رئیس‌جمهور، گفت: در پی حادثه تروریستی کرمان که به شهادت شمار زیادی از هموطنان‌مان منجر شد، رئیس‌جمهور برای آنکه شخصا به پیگیری این موضوع بپردازند، سفر خود را به ترکیه لغو و این سفر در زمان مناسب دیگری انجام خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد جمشیدی، معاون امور سیاسی دفتر رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از دعوت رئیس‌جمهور ترکیه از آیت‌الله رئیسی برای سفر به این کشور، گفت: در پی حادثه تروریستی کرمان که به شهادت شمار زیادی از هموطنان‌مان منجر شد، رئیس‌جمهور برای آنکه شخصا به پیگیری این موضوع بپردازند، سفر خود را به ترکیه لغو و این سفر در زمان مناسب دیگری انجام خواهد شد.

پیش از این دفتر رئیس‌جمهور اعلام کرده بود که آیت‌الله رئیسی روز پنجشنبه در رأس هیأت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی عازم آنکارا پایتخت ترکیه خواهد شد.

پایان پیام/


آگهی
بین الملل

رئیسی سفرش به ترکیه را لغو کرد




در پی حادثه تروریستی در کرمان، رییس‌جمهور سفرش به ترکیه را لغو کرد.

به گزارش ایلنا، محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور، در گفت‌وگویی ضمن قدردانی از دعوت رئیس‌جمهور ترکیه اظهار کرد: در پی حادثه تروریستی کرمان که به شهادت شمار زیادی از هموطنان‌مان منجر شد، رئیس‌جمهور برای آنکه شخصاً به پیگیری این موضوع بپردازند، سفر خود را به ترکیه لغو و این سفر در زمان مناسب دیگری انجام خواهد شد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا